Trh se CRM nadále roste

Tisk

Potvrzení předpovědí. Můžeme mluvit o výsledcích analýzy CRM trhu za rok 2015. Analytici ze společnosti Gartner při ní zjistili, že tržby CRM loni stouply o víc než 12 % oproti roku 2014. A to hlavně díky cloudovému CRM, které zvýšilo tržby dokonce o 27 %. Potvrdily se tak odhady analytiků z minulého roku, kteří vidí budoucnost systémů právě v cloudu.

klikněte zde pro pokračování
 

Mobilní CRM a chat

Tisk

Představte si, že si stáhnete mobilní CRM, zapnete v něm chat a s technickou podporou proberete případné problémy. Tak má vypadat budoucnost mobilních CRM aplikací. Největší světoví výrobci CRM systémů totiž chtějí do mobilního CRM přidat právě možnost chatu s technickou podporou.

klikněte zde pro pokračování
 

Získejte věrnější zákazníky díky spojení marketingu a CRM

Tisk

Spousta firem vnímá CRM v první řadě jako systém, který zlepší a zefektivní práci jejich obchodních zástupců. Jenže správné využití dat vám může pomoci mnohem víc. Třeba k získání loajálnějších zákazníků díky lepšímu marketingu.

klikněte zde pro pokračování
 

4 věci, na které si musíte dát při zavádění CRM pozor

Tisk

Zaměstnanci, kteří si nezvyknou a nenaučí se pracovat se CRM systémem. Takový je podle výzkumu serveru CustomerThink hlavní důvod, proč drhne používání i kvalitních CRM. Shodly se na tom skoro dvě pětiny z více než 400 profesionálů, kteří se v posledních třech letech zúčastnili implementace CRM řešení.

klikněte zde pro pokračování
 

Vývoj CRM systémů

Tisk

„Obyčejná“ databáze klientů, která funguje jen na počítačích, na kterých je nainstalovaná. Tak vypadaly ještě před několika lety CRM systémy. Jejich vývoj je ale v posledních letech skutečně bleskový. Podívejte se proto s námi na 4 největší změny, kterými CRM systémy v posledních letech prošly.

klikněte zde pro pokračování
 

3 největší přínosy, které získáte se social CRM

Tisk

Před časem jsme vám představili social CRM a ukázali, jak ho používat. Možná si ale ještě nejste úplně jistí, co všechno vám přinese. Proto pro vás máme článek, ve kterém vám ukážeme 3 největší výhody social CRM. Pojďme na to!

klikněte zde pro pokračování
 

Kam kráčí CRM?

Tisk

Dovedete si představit, jak bude za 5 let vypadat CRM? Jestli si myslíte, že bude stále stejné, tak budete asi poměrně dost překvapení. Podle odborníků ho totiž čekají výrazné změny. Podívejte se na 5 nejvýraznějších.

klikněte zde pro pokračování
 

Lepší práce se zákazníky? Zkombinujte CRM a CEM

Tisk

Dát zákazníkům pozitivní zkušenost a získat tak loajální klienty. Takový je hlavní cíl CEM - tedy Customer experience managementu. Některé firmy si myslí, že nahradí i klasické CRM. Ovšem to tak úplně neplatí. CRM a CEM jsou dva různé systémy, které mají různé úkoly. Zatímco CRM pomáhá získávat informace o zákaznících a prodávat zboží, CEM jim umožňuje zprostředkovat zkušenost, kterou chtějí nebo čekají.

klikněte zde pro pokračování
 

Jak pracovat s daty v CRM?

Tisk

Zhruba 30 % až 60 %. Takový je podle některých odhadů počet CRM projektů, které selžou. Upozorňuje na to Martin Doyle, šéf společnosti DQ Global, která se zabývá řízením kvality dat. Právě špatná data jsou hlavní příčinou problémů s CRM. Pro každou firmu je proto klíčové data správně připravit a vědět, kdy po jakých sáhnout.

klikněte zde pro pokračování
 

CRM trendy pro rok 2016

Tisk

Rok 2016 je tady a s ním i spousta odhadů a předpovědí. Nechybí mezi nimi ani výhledy analytiků na to, co rok 2016 přinese v oblasti CRM systémů. Podívali jsme se proto do jejich článků a vybrali 5 nejskloňovanějších pojmů:

klikněte zde pro pokračování
 


Efektivní crm systém Money S4!

Nejohebnější informační systém pro malé a střední firmy.

Vema HR - komplexní ekonomický systém pro mzdy a personalistiku.

Altus Vario - oblíbený crm systém pro řízení vztahů se zákazníky.

eWay-CRM Free - pořiďte si CRM zdarma integrovaný do Microsoft Outlooku.
CRM portál
-->