Možná i ve vašem oboru vede k získání zákazníka dlouhá cesta. Během ní se řada věcí povede, ale i pokazí: Zapomenete se klientovi ozvat, váš kolega nepošle včas nabídku nebo klient odejde, protože nedostal očekávaný servis.
|
klikněte zde pro pokračování
|
|
„Co když naši zaměstnanci nebudou chtít CRM používat?“ To je podle Štěpána Musila, obchodního ředitele Anabix CRM, nejčastější obava firem spojená se zavedením CRM. Řešení je podle něj jednoduché: vybrat systém, který obstará řadu úkonů místo vašich zaměstnanců.
|
klikněte zde pro pokračování
|
Děkujeme našim čtenářům a obchodním přátelům za projevenou důvěru a spolupráci v letošním roce, přejeme vám úspěšný nový rok 2023 a těšíme se na další spolupráci.
Vaše redakce CRM portálu.
|
Představte si, že si stáhnete mobilní CRM, zapnete v něm chat a s technickou podporou proberete případné problémy. Tak má vypadat budoucnost mobilních CRM aplikací. Největší světoví výrobci CRM systémů totiž chtějí do mobilního CRM přidat právě možnost chatu s technickou podporou.
|
klikněte zde pro pokračování
|
Spousta firem vnímá CRM v první řadě jako systém, který zlepší a zefektivní práci jejich obchodních zástupců. Jenže správné využití dat vám může pomoci mnohem víc. Třeba k získání loajálnějších zákazníků díky lepšímu marketingu.
|
klikněte zde pro pokračování
|
Zaměstnanci, kteří si nezvyknou a nenaučí se pracovat se CRM systémem. Takový je podle výzkumu serveru CustomerThink hlavní důvod, proč drhne používání i kvalitních CRM. Shodly se na tom skoro dvě pětiny z více než 400 profesionálů, kteří se v posledních třech letech zúčastnili implementace CRM řešení.
|
klikněte zde pro pokračování
|
„Obyčejná“ databáze klientů, která funguje jen na počítačích, na kterých je nainstalovaná. Tak vypadaly ještě před několika lety CRM systémy. Jejich vývoj je ale v posledních letech skutečně bleskový. Podívejte se proto s námi na 4 největší změny, kterými CRM systémy v posledních letech prošly.
|
klikněte zde pro pokračování
|
Před časem jsme vám představili social CRM a ukázali, jak ho používat. Možná si ale ještě nejste úplně jistí, co všechno vám přinese. Proto pro vás máme článek, ve kterém vám ukážeme 3 největší výhody social CRM. Pojďme na to!
|
klikněte zde pro pokračování
|
Dovedete si představit, jak bude za 5 let vypadat CRM? Jestli si myslíte, že bude stále stejné, tak budete asi poměrně dost překvapení. Podle odborníků ho totiž čekají výrazné změny. Podívejte se na 5 nejvýraznějších.
|
klikněte zde pro pokračování
|
Dát zákazníkům pozitivní zkušenost a získat tak loajální klienty. Takový je hlavní cíl CEM - tedy Customer experience managementu. Některé firmy si myslí, že nahradí i klasické CRM. Ovšem to tak úplně neplatí. CRM a CEM jsou dva různé systémy, které mají různé úkoly. Zatímco CRM pomáhá získávat informace o zákaznících a prodávat zboží, CEM jim umožňuje zprostředkovat zkušenost, kterou chtějí nebo čekají.
|
klikněte zde pro pokračování
|
|
|
|