MS Dynamics CRM |
Microsoft Dynamics CRM je univerzální řešení pro řízení zákaznických vztahů, které poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení dobrého přehledu o zákaznících – od prvního kontaktu, přes prodej až po následnou péči o klienta. Microsoft Dynamics CRM obsahuje několik modulů – prodej, marketing a servis, které nabízejí funkce a možnosti k lepšímu zacílení nových zákazníků, řízení obchodních aktivit a řešení a eskalaci servisních případů. Řešení je vysoce použitelné pro uživatele, jelikož CRM je integrováno do aplikace Microsoft Outlook a uživatelé si pouze prohloubí zaběhlé zvyky. Systém je také možné obsluhovat přímo přes webové rozhraní. Uživatelé mají větší možnosti v terénu, jelikož systém je přístupný i offline. V neposlední řadě systém pomáhá zvýšit produktivitu, jelikož všechny informace o klientech jsou dostupné na jednom místě. Uživatelům umožňuje maximální flexibilitu, díky automatizaci opakovaných úloh pomocí workflow. Dává každému uživateli dokonalý přehled pomocí reportingu a podrobných analýz. Systém nabízí úzkou integraci s ostatními technologiemi společnosti Microsoft a produkty třetích stran. U hostovaného řešení je možné systém využívat ihned bez instalace. Není potřeba žádná investice předem. Microsoft Dynamics poskytuje 360° pohled na zákazníka. Microsoft Dynamics CRM 4.0 nabízí také lokalizaci do mnoha jazyků, včetně češtiny. Můžete jednoduše změnit jazyk podle preferencí. Bližší informace k Microsoft Dynamics CRM 4.0 (PDF 577 kB) Více informací k nové verzi: Microsoft Dynamics CRM 2011 |
Komentáře