Interprise Suite

Interprise Suite

InterpriseSuite obsahuje CRM, Reporting, Účetnictví, Správu kreditu, eCommerce modul, Faxovací službu, Email, Skladové hospodářství, Kalkulační a Objednávkový systém a další moduly všechny skutečně integrované do jednoho uceleného řešení s jednotným vzhledem, ovládáním a s daty uloženými v jediné společné databázi.

Výhodou takovéhoto řešení, které pokrývá všechna oddělení ve firmě je výrazný nárůst produktivity. Synchronizace dat, kterou nabízí většina jiných řešení NENÍ integrací v pravém slova smyslu, jakkoliv ji konkurence nazývá.

InterpriseSuite pracuje přes LAN nebo Internet okamžitě po instalaci. InterpriseSuite NENÍ aplikace založená na webovém prohlížeči a má skutečné Windows rozhraní. Takže vzdálení uživatelé, zaměstnanci na pobočkách nebo doma, mohou používat InterpriseSuite bez dalších nákladů nebo složitých instalací a co je nejdůležitější - s plnou funkčností. InterpriseSuite znamená novou technologii, která přináší výhody pro uživatele.

InterpriseSuite lze snadno upravit potřebám konkrétního zákazníka a má plug-in architekturu. Pro zákazníka to znamená že nezůstane závislý na staré verzi poté co si objednal zákaznické úpravy. Tyto zákaznické úpravy jsou navíc snadno a rychle proveditelné, dají se aplikovat přes všechny moduly InterpriseSuite, což znamená že jsou také finančně dostupné. Možnost provádět změny v systému znamená pro zákazníka možnost vyřešit jakékoliv specifické potřeby jeho podnikání která má nebo může mít v budoucnu.

Interprise Suite je zcela nová aplikace, vytvořena od čistého stolu, a vytvořena tak, aby vyhověla požadavkům dnešního podnikání s potřebou být stále „ve spojení“. Zatímco většina konkurenčních systémů je většinou přepsána ze starších systémů, Interprise Suite je osvobozen od jakýchkoliv kompromisů, potřebných pro zpětnou kompatibilitu se starým systémem.

V porovnání s ostatními systémy na trhu, Interprise Suite je výrazným krokem vpřed ve smyslu konektivity, funkcí, škálovatelnosti, flexibility a nákladů (ceny). Čím více se seznámíte s Interprise Suite, tím více poznáte, že žádný jiný systém se mu nevyrovná.

Obecně řečeno, dnes existují dva typy aplikací: desktopové aplikace, které fungují přes LAN a webové aplikace, které fungují pomocí prohlížeče přes internet. Problém je v tom, že ani jedno z těchto řešení plně nevyhovuje požadavkům dnešního businessu.

Interprise Suite řeší tento problém se zajištěním plné konektivity bez nutnosti obětovat výkon a funkce uživatelského rozhraní, které se očekává od desktopové aplikace. Je lhostejné zda jste připojeni přes LAN nebo Internet, Interprise Suite se díky funkci „Smart Client“ sám automaticky přizpůsobí dle použitého připojení.

Obecně řečeno, dnes existují dva typy aplikací: desktopové aplikace, které fungují přes LAN a webové aplikace, které fungují pomocí prohlížeče přes internet. Problém je v tom, že ani jedno z těchto řešení plně nevyhovuje požadavkům dnešního businessu.

Interprise Suite řeší tento problém se zajištěním plné konektivity bez nutnosti obětovat výkon a funkce uživatelského rozhraní, které se očekává od desktopové aplikace. Je lhostejné zda jste připojeni přes LAN nebo Internet, Interprise Suite se díky funkci „Smart Client“ sám automaticky přizpůsobí dle použitého připojení.

Přizpůsobitelný systém dovoluje přiblížit se blíže a blíže k hranici 100% spokojenosti a funkčnosti odpovídající jakémukoliv specifiku, které můžete mít. Takto dosáhnete vyšší produktivity. Interprise Suite je možno upravovat za velmi nízké náklady, takže Váš dodavatel může účtovat dostupné sazby.

Interprise Suite má Plug-in architekturu což znamená, že úpravy mohou být aplikované na nové verze a díky tomu nezůstanete závislí na staré verzi programu, což je častý problém ostatních systémů.

Interprise Suite řeší časté a společné problémy ostatních řešení. Při jeho návrh se postupovalo zcela od začátku. Například problémy s kalkulací nákladů prodaného zboží, kdy FIFO nikdy nepracovalo zpávně díky tomu, že zboží bylo prodáno dříve než byla zavedena přijatá faktura. Výpočet průměrná ceny zásob a přepočet měn je také častým problémem jiných systémů.

Během programování Interprise Suite se strávilo nad řešením těchto problémů mnoho času, ale teď Interprise Suite řeší tyto a a mnohé další otázky lépe než jiné systému a mnohem uživatelsky příjemněji.


 


Efektivní crm systém Money S4!

Nejohebnější informační systém pro malé a střední firmy.

Vema HR - komplexní ekonomický systém pro mzdy a personalistiku.

Altus Vario - oblíbený crm systém pro řízení vztahů se zákazníky.

eWay-CRM Free - pořiďte si CRM zdarma integrovaný do Microsoft Outlooku.
CRM portál
-->