Sprinx CRM je vyspělý obchodní systém pro firmy střední velikosti, který slouží nejen k řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management), ale také k řízení obchodní činnosti firmy.
Řešení Sprinx CRM je jedno z mála řešení vyvinutých zde na českém trhu pro firmy střední velikosti. Systém umožňuje pečlivě sbírat a evidovat údaje o zákaznících a na základě jejich analýzy důsledně naplňovat potřeby stávajících zákazníků, a tím zvyšovat obrat a zisk.
Sprinx CRM obsahuje také všechny potřebné nástroje pro realizaci marketingových kampaní, pomocí kterých lze oslovit a získat nové zákazníky. Systém Sprinx CRM umožňuje efektivně řídit činnost obchodního oddělení a prostřednictvím přehledných reportů poskytuje informace o dosažených výsledcích.
Možnost integrace
Naše řešení umíme provázat s vašimi dalšími interními systémy, a tím plně využít všechna data, která již o svých zákaznících máte k dispozici.
Aplikaci je například možné provázat s programy účetními,personálními, mzdovými, zkrátka všemi, které již ve vaší firmě využíváte.
CRM řešení může být provozováno on-line nebo off-line. K synchronizaci úkolů či e-mailů včetně příloh můžete využívat produkt Sprinx CRM Outlook Sync.
Řešení je možné propojit s interním nebo externím HelpDeskem či Call Centrem. Rozsáhlé možnosti integrace s dalšími systémy Řeší všechny funkce obchodního systému.
Možnost optimalizace
Potřebujete-li pro svou obchodní či marketingovou činnost obohatit CRM řešení o specifické funkce, upravíme jej na míru přesně podle vašich požadavků. Snadná obsluha Sprinx CRM řešení pracuje v prostředí internetového prohlížeče. Přístup k datům tedy máte kdykoliv z jakéhokoliv místa na lokální síti, přes internet, z vlastního či veřejného zařízení i přes mobilní telefon.
Snadná údržba a administrace
Veškeré změny, úpravy systému (jako je např. přidání nového uživatele CRM) si můžete velmi snadno v systému provést sami. Úpravy se automaticky promítnou všem uživatelům a to i pomocí vzdáleného přístupu.
Důslednou implementací moderních technologií je umožněno provozovat systém na firemním Intranetu a Internetu, hostovat aplikaci či přizpůsobit ji konkrétnímu uživateli a účelu a dále rozšiřovat již tak bohatou funkčnost.
Zásadní přínosy řešení CRM
- zlepšení organizace obchodní činnosti, prodeje a marketingu firmy
- zprůhlednění obchodních procesů
- vyšší produktivita obchodního týmu
- lepší evidence a řízení obchodních případů
- jednoduchý přístup k historii kontaktů se zákazníky
- sdílení obchodních informací mezi jednotlivými členy týmu
- přesná evidence, aktualizace a archivace
- zpřesnění odhadů budoucích tržeb
Aktivity
Aktivity umožňují efektivní sledování obchodní činnosti firmy, servisní podpory existujících zákazníků a zaznamenávání historie komunikace se zákazníky a obchodními partnery. Aktivity tvoří jádro systému Sprinx CRM. Základním přínosem je provázání obchodních případů s obchodními kontakty, s dokumentací ve formě nabídek, ceníků, objednávek s definovanými projekty a definovanými týmy ve firmě (obchod, servis, call centrum, helpdesk a další) a zvláště se široce používanými kancelářskými aplikacemi z balíku Microsoft Office. Tam, kde je to možné a vhodné, je vedení záznamů o aktivitách automatizováno.
Funkce
- předdefinování nejčastějších typů aktivit (jednání, návštěva, telefonát, e-mail, listovní došlá/odeslaná pošta, zaslání nabídky, prodej, úkol, složený úkol, ...)
- možnost definovat nový typ aktivity (konfigurovatelné položky a jejich vlastnosti z pevně dané množiny)
- každá aktivita může být přiřazena k projektu
- integrace s externími systémy (záznam o aktivitě může být automaticky vygenerován externím modulem, např. při vystavení faktury v účetnictví)
- možnost nastavit k budoucí aktivitě upozornění
- možnost nastavit follow-up reminder (např. po dokončení aktivity, připomenout odeslání poděkování za přijetí, odeslat meeting report)
- integrace s kalendářem Microsoft Outlook - synchronizace aktivit ze Sprinx CRM s Microsoft Outlook a naopak; synchronizace změn
- integrace s doručenou poštou Microsoft Outlook (uložení příchozího nebo odeslaného e-mailu a to včetně příloh do modulu Dokumenty a současně zaznamenání odeslaného jako aktivita)
- z hlediska bezpečnosti je umožněno upravovat určené položky u existujících aktivit pouze tomu, kdo aktivitu vytvořil, nebo komu je určena
Kontakty
Kontakty umožňují strukturované ukládání a systematickou práci s firemními kontakty, zajišťují bezpečnost přístupu ke kontaktům z pohledu oprávnění jednotlivých uživatelů nebo skupin uživatelů.
Sprinx CRM umožňuje provázání kontaktů s firemními aktivitami, obchodními kampaněmi a projekty, a obsahuje mj. i nástroje pro sledování právní provázanosti kontaktů (mateřské a dceřiné společnosti,pobočky, střediska).
Funkce
- evidence kontaktů na firmy a na osoby v jednotlivých firmách
- evidence osob podle profesí a podnikání
- propojení kontaktů s obchodními aktivitami a kampaněmi nebo s osobami pověřenými správou kontaktů
- spojování kontaktů
- vazby mezi jednotlivými kontakty
- sledování obratů a cash-flow jednotlivých firem s možností přímého propojení na účetnictví (objednávky, fakturace,...)
- vytváření skupin kontaktů podle individuálně definovaných typů, oborů a jiných parametrů sledování historie aktivit
- sledování korespondence a dokumentace kontaktů
- vyhledávací nástroje v databázi kontaktů, napojené na český a slovenský Obchodní a Živnostenský rejstřík (ARES)
- možnost zobrazení adresy kontaktu přímo v Google Maps
- možnost propojení kontaktů na interní Helpdesk
- možnost nastavení oblíbených a často používaných kontaktů
- výstupní tisky do seznamů, adresních štítků, vazba na automatizované zasílání e-mailů
Sklad vám nabízí:
- Přehledný produktový katalog
- Příjem a výdej zboží
- Tisk dokladů
- Inventuru
Zároveň budete moci sledovat historii dodaných výrobků jednotlivým zákazníkům.
Dokumenty
Dokumenty umožňují organizované ukládání a práci s firemními dokumenty, zajišťují bezpečnost přístupu z hlediska oprávnění jednotlivých uživatelů nebo skupin uživatelů a řídí jejich přístupová práva jako čtení, úpravy či mazání dokumentů nebo jejich částí. Umožňuje provázání dokumentů s firemními kontakty, aktivitami a projekty. Zároveň obsahuje nástroje k prohledávání uložených dokumentů.
Funkce
- aplikace může ukládat libovolné soubory, ale také může soubory nahradit odkazem typu URL/
- operace s dokumentem - vytvoření nového dokumentu z šablony (Microsoft Word, Microsoft Excel, ostatní)
- možnost publikovat vybrané e-maily do aplikace k příslušnému zákazníkovi (odeslaný nebo přijatý e-mail lze uložit do modulu Dokumenty a modul navrhne sám jeho kategorizaci)
- vyhledávání fulltextově a přes dodatečné vlastnosti dokumentu
- e-mailová notifikace - možnost označení dokumentu, při jehož aktualizaci bude uživatel automaticky upozorňován e-mailovou zprávou
- audit přístupových práv uživatelů na základě příslušnosti dokmentu k projektu, typu dokumentu (kategorie) a uživatelským rolím
Sprinx CRM Start
Všem, kteří mají zájem vyzkoušet funkce systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) je určena aplikace Sprinx CRM Start, kterou lze bezplatně získat v anglickém i českém jazyce na internetové adrese: www.sprinxcrmstart.com
Demoverze je zdarma a po registraci není omezena doba její platnosti.
Produkt Sprinx CRM Start úspěšně prošel náročným testováním v laboratořích společnosti VeriTest a získal certifikaci pro Windows Vista™. Tento produkt je tak prvním CRM řešením certifikovaným pro Windows Vista™ v České republice.
Sprinx CRM lze rozšířit o vlastnosti dalších specializovaných modulů.
Sprinx CRM Premium Pack
Rozšiřující modul, který obohacuje CRM aplikaci o další funkce, jako je sledování odvedené práce ve firmě, vlastní call centrum a řízení oběhu dokumentů.
Sprinx HelpDesk
Aplikace pro evidenci požadavků na opravy, úpravy nebo servisní zásahy u dodávaných produktů, jejich vyřízení a sledování průběhu zpracování.
Sprinx CTI Client
Software pro propojení telefonní ústředny s databází zákazníků, umožňující zefektivnit a zrychlit vyřizování telefonních hovorů.
Sprinx CRM Outlook Sync
Aplikace pro automatickou synchronizaci dat mezi programem Microsoft Outlook a Sprinx CRM.
Sprinx MapReport
Umožňuje zobrazit výsledky prodejů, aktivity obchodníků, náklady na marketingové akce apod. přímo na mapě včetně výsledků v regionech.
|