Pivotal ERP CRM IT je komplexní a zároveň flexibilní nástroj
podporující procesy spojené s prodejem, marketingem a servisem. Každá
společnost má specifické potřeby, know-how, podniká v jiném oboru, má
různé zákazníky s různými potřebami.
Pivotal CRM je řešení, které se ohýbá
přesně podle požadavků a specifik zákazníka a jeho oboru. Customizace celého
řešení nekončí u potřeb společnosti, ale prochází až na úroveň jednotlivých
uživatelů.
Pivotal - Oborová řešení
Potřeba efektivně řídit vztahy se zákazníky se prolíná
napříč všemi odvětvími, ale specifická obchodní pravidla a procesy se v
jednotlivých oborech liší.
-
Finanční služby – zvýšení věrnosti klientů prostřednictvím cílené nabídky služeb.
Umožnění sdílení a spolupráce na jednotlivých úkolech. Efektivní správa
informací a procesů.
-
Developerská činnost – oslovení potenciálních klientů, přehledná správa
prodejního procesu a nadstandardní zákaznická podpora za použití nástrojů
specifických pro tento obor například rezervační systém, výpočty provizí,
správa databáze.
-
Právní a poradenské služby – zvýšení množství účtovatelného času, posílení vztahů
s klienty, zlepšení přístupu ke klientským informacím, redukce množství
tištěných materiálů a byrokratické zátěže. Evidence mandátních smluv a
projektů.
-
Obchod a služby – vyhledávání potenciálních zákazníků, reporting a kontrola
efektivnosti prodejních procesů, automatizovaná správa dokumentů.
-
Výroba –
přehledná evidence cen, zásob a smluv. Orientace na zákazníka pomocí CRM
nástrojů určených pro výrobní sféru.
Technické řešení
Pivotal se vyznačuje třívrstvou architekturou, kterou
reprezentuje datová vrstva (Data Services Tier), aplikační vrstva (Business
Services Tier) a klientská vrstva (Presentation Services Tier). Datová vrstva
slouží k ukládání dat systému. Aplikační část obsahuje kromě všech serverových
aplikací (Web server, Pivotal MarketFirst server...) i nástroje pro správu
celého řešení (Pivotal Toolkit a Pivotal Administrator) a zároveň i rozhraní
pro komunikaci s okolním prostředím (Intellisync for Pivotal Connectors,
Pivotal Interaction Connectors a Pivotal Integrations Connector).
Nejvyšší
klientská část udává různé typy uživatelů, kteří mohou do prostředí Pivotalu
přistupovat. Pivotal může posílat/přijímat data od ostatních aplikací pomocí XML strukturovaných textových souborů (např. csv), nebo replikací na
úrovni SQL Serveru (MSDTS). Architektura systému Pivotal je postavena na
platformě .Net. Vývoj aplikace sleduje poslední trendy ve vývoji vícevrstvých
aplikací jak z hlediska použitých programových prostředků, databázového
prostředí, tak i z hlediska bezpečnostních standardů a integrace s
platformou Windows.
Pivotal ERP CRM IT tvoří několik vzájemně
propojených funkčních modulů.
Modul PRODEJ
Jádrem CRM Pivotal je centrální databáze partnerů. S
těmito kontakty systém umožňuje dále pracovat – vytvářet a vyhodnocovat vazby
mezi nimi, plánovat a delegovat různé typy aktivit a tyto pak dále
vyhodnocovat. Sdílení kalendáře a integrace s MS Office přispívá k přehlednosti
činností jednotlivých uživatelů. Modul PRODEJ CRM Pivotal rovněž umožňuje
pohodlně připravovat nabídky v kanceláři nebo za pomoci mobilního klienta i
přímo u zákazníka. Po akceptaci nabídky zákazníkem vzniká objednávka, kterou
lze exportovat do ekonomického systému. Analytická část CRM Pivotal významně
napomáhá při vyhodnocování zákazníků i vlastních obchodníků a jejich aktivit.
Modul MARKETING
Marketingový modul Pivotal CRM je pružný nástroj,
který dokáže pomocí různých komunikačních kanálů (email, hromadný mail,
telefon, …) připravovat a organizovat marketingové kampaně cílené na konkrétní
skupinu stávajících i potenciálních zákazníků. Marketingový modul zároveň
poskytuje zpětnou vazbu ve formě analýz a vyhodnocení efektivity a výnosnosti
jednotlivých aktivit.
Modul SERVIS
Servisní modul Pivotal CRM podporuje efektivní řešení
akutních servisních zásahů, plánuje pravidelné
servisní kontroly, udržuje historii jednotlivých požadavků zákazníka.
Modul SERVIS slouží k evidenci a eskalaci support incidentů, dále umožňuje
vyhodnocovat a reportovat záznamy o řešení problémů. V tomto modulu lze rovněž
vytvářet znalostní bázi a FAQ. Významná je i funkce sdílení údajů se zákazníky
prostřednictvím webového portálu a vazba na kontaktní centrum.
Modul PARTNER MANAGEMENT
Pivotal CRM Partner Management je nástroj, který
zjednodušuje a zefektivňuje spolupráci s partnerskými firmami na společných
obchodních případech. Usnadňuje jak dohled nad aktivitami partnera, tak pomáhá
během společných projektů aktivity plánovat. Slouží k bezpečnému sdílení
relevantních údajů s partnerskými firmami.
|