Představte si, že si stáhnete mobilní CRM, zapnete v něm chat a s technickou podporou proberete případné problémy. Tak má vypadat budoucnost mobilních CRM aplikací. Největší světoví výrobci CRM systémů totiž chtějí do mobilního CRM přidat právě možnost chatu s technickou podporou.
Upozornil na to server TechCrunch. Podle tohoto serveru dva z pěti největších producentů CRM systémů nedávno výrazně investovali do řešení od Helpshiftu. Tedy společnosti, která pomáhá softwarovým firmám s vývojem chatovacích služeb propojujících uživatele mobilních aplikací se servisním týmem.
Chat, který dokáže analyzovat témata i uživatele
Chatovací nástroje od Helpshiftu v současnosti používá víc než miliarda mobilních zařízení na celém světě. Díky podpoře velkých společností může firma své služby dál vylepšovat. Součástí chatu tak mají být například analýzy vycházející z častých témat nebo možnost „telefonického“ kontaktu se zákaznickým servisem.
Už v současnosti navíc dokáže Helpshift získat i další informace. Například vytipuje nejnáročnější uživatele, kterým pak můžete nabídnout větší zákaznickou podporu a další služby.
Podobné řešení hledají i další CRM
Chatovací služby tak jsou pro CRM systémy poměrně zajímavé. Ve spojení s analytickými nástroji totiž dokáží poskytnout cenné informace. Helpshift je přitom jednou z mála společností, která se zaměřuje na chatovací služby i v aplikacích, jako je právě mobilní CRM.
Na tento trend reagují postupně také menší producenti CRM systémů. V dohledné budoucnosti tak pravděpodobně bude technická podpora přes chat, který vám navíc dokáže dát spoustu zajímavých dat, součástí mnoha mobilních CRM.
Autor: RAYNET CRM
|
Komentáře