Vývoj systému InTouch CRM byl zahájen přibližně v roce 2000. Od té doby se z něj stalo poměrně vyspělé řešení se spoustou funkcí. Nicméně, svoji schopnost tvářit se přívětivě a jednoduše si software zachoval dodnes. Pro firmy není snadné řídit své týmy pomocí papírků, Outlooku nebo excelovských tabulek. Společnost, která se o něco takového pokouší, brzy narazí na spoustu omezení.
Jádrem řešení InTouch CRM je podrobná databáze všech kontaktů. Lze ji filtrovat podle řady parametrů. U každého kontaktu je k dispozici kompletní historie: emaily, schůzky, telefonáty, úkoly, SMS dopisy, prostě vše potřebné. InTouch CRM zvládá správu obchodních příležitostí. Můžete mít v CRM objednávky, požadavky na technickou podporu (tzv. helpdesk), nabídky, fakturaci (včetně opakovaného fakturování paušálů), produktové ceníky a spoustu dalších firemních agend. Systém InTouch CRM je možné dobře propojit na jiné systémy nebo s webem. Je tedy možné zajistit, aby vám poptávky z webu propadaly rovnou do CRM. Celé řešení bylo od začátku vytvářeno tak, aby jej bylo možné přizpůsobit různým požadavkům individuálních klientů.
Obr. č. 1: Ukázka systému InTouch CRM
K standardním funkcím dobrého CRM jistě patří podpora rozesílání hromadných emailů, podpora zobrazení kontaktů v mapě, dokonalá integrace s emailem, správa dokumentů, možnosti sdílení mezi uživateli nebo tiskové výstupy. InTouch CRM ale často překračuje hranice běžných CRM systémů, takže v něm najdete i méně běžné funkce, jako např. správu firemních financí, sklady nebo evidenci výkazů práce. CRM podporuje synchronizaci se službami Google. Je možné synchronizovat emaily, úkoly, schůzky nebo kontakty do vašeho mobilu.
Pro rok 2013 je výrobcem připravováno rozšíření systému o možnost integrace s telefonní ústřednou (Asterisk, Cisco, ...). Bude možné automaticky vytáčet hovory a systém bude zobrazovat identifikaci volajícího.
Způsob pořízení systému
InTouch CRM může být pořízen mnoha způsoby. Licenci je možné koupit a nebo je možné si celý systém pronajmout jako cloudové řešení. Je k dispozici také verze zdarma pro týmy do tří uživatelů. Každý zákazník vždy dostane všechny moduly. Může si zapnout jen ty, které právě potřebuje a až nastane správný čas, může zapnout další. V začátcích tedy není nutné mít přeplácaný systém, ale existuje perspektiva budoucího rozšiřování. Na stránkách www.intouch-crm.cz je možné se zaregistrovat na 30ti denní zkušební provoz systému. Následně je možné pokračovat v komerčním provozu.
Obr. č. 2: Ukázka systému InTouch CRM
Použité technologie
Systém InTouch CRM je naprogramován v jazyce Java a jedná se o webovou aplikaci. K užívání není třeba realizovat žádné instalace. Stačí pouze internetový prohlížeč. InTouch CRM funguje i na počítačích s MacOS, na Linuxu a samozřejmě na Windows. Je kompatibilní s chytrými telefony a tablety (např. iPad). Motorem celého řešení je populární databáze SQL.
Pro více informací navštivte www.intouch-crm.cz.
|