MiniCRM je software pro řízení vztahů se zákazníky pro malé a střední podniky, které kladou důraz na kvalitu a zákaznicky orientované myšlení. Cílem softwaru je organizovat a automatizovat prodej, marketing, helpdesk, spravovat veškeré informace týkající se zákazníků v jediném systému. Systém je poměrně snadno přizpůsobitelný konkrétním potřebám společnosti, řešení je postavené na bázi cloudu, tedy stačí jenom internetový prohlížeč a internetový připojení. Funguje stejně tak z PC, tabletu a smartphonu.
MiniCRM je možné doporučit těm, kteří:
- "přerostli" notebooky, tabulky, kalendář Google
- mají v úmyslu ušetřit čas díky automatizaci procesů
- mají v úmyslu poznat potřeby svých zákazníků
- mají v úmyslu poskytovat zákazníkům lepší služby
- jsou stále na cestách, ale chtějí vidět, co se děje v jejich společnosti
- mají v úmyslu řídit proces konverze zájemce na zákazníka v jednom CRM systému
Automatizace prodeje
Obr. č. 1: MiniCRM - Automatizace prodeje
- Aktuální systém s kompletní historií zákazníka. Další činnosti, již dokončené úkoly, poznámky, modifikace karty, emaily a přiložené dokumenty jsou uspořádány v chronologickém pořadí (náhled na modul prodeje je na obrázku výše).
- Notifikace pomohou pamatovat si, co se má dělat a zabezpečí, že se nikdy nezapomene na klíčové zákazníky.
- Filtry založené na údajích zákazníka, zasílání emailových a SMS zpráv podle specifikovaných seznamů, možnost importovat zákaznická data do Google Spreadsheets pro hlubší analýzu.
- Zájemci (leady) se přidávají do MiniCRM přímo z webu prostřednictvím webových formulářů. S tím souvisí oznámení emailem. Nehrozí zapomenuté příležitosti, resp. zákazníci.
- Navazující sekvence pro automatické zasílaní SMS a emailových zpráv, nebo zadávaní úkolů kolegům automaticky, resp. pomocí předefinovaných šablon.
- Kontrola ratingů projektů podle prodejců, reporty podle kroků prodejního procesu (kde se zákazník zastavil), reporty o klíčových zákaznících, nebo o kampaních generujících největší příjmy.
Automatizace marketingu
Obr. č. 2: MiniCRM - Automatizace marketingu
- Zahájení newsletterů a SMS kampaní pro segmentaci zájemců a zákazníků, zobrazení podrobných statistik.
- Hromadné SMS a emailové zprávy okamžitě nebo v naplánovaném čase.
- Zasílání alternativních verzí šablon zpráv a A/B test, kdy MiniCRM automaticky vybere takovou šablonu, která produkovala lepší ratingy proklikávání.
- Prohlédněte si počet odeslaných emailů, ratingy otevření a proklikávaní, jakož i zařízení (PC, smartphone, tablet), na kterém byl email otevřen (náhled na obrázku výše).
- MiniCRM usnadňuje filtrování a seskupování aktuální databáze zákazníků, snadné zasílaní upozornění pro zákazníky a kontaktování těch zákazníků, kteří klikli na předchozím emailu, ale přesto si stále neobjednali.
On-line fakturace
Obr. č. 3: MiniCRM - On-line fakturace
- Vystavování papírových a elektronických faktur na základě předchozí nabídky nebo faktury.
- Seznam zboží se automaticky aktualizuje se zbožím, jež již bylo fakturované.
- Vytvořte automatizované navazující sekvence pro zasílání platebních upomínek a výzvy pro své spolupracovníky, že existují zákazníci, jimž je potřeba zavolat.
- Sledování klíčových zákazníků na základě výdajů, příjmů, pohledávek, lhůt po splatnosti (náhled na obrázku výše). Statistiky o doručení upomínek a množství otevření.
Helpdesk
Obr. č. 4: MiniCRM - Helpdesk
- Správa prodeje a helpdesku v jednom systému tak, aby měli všichni vaši kolegové přístup k údajům, které potřebují ke své práci (náhled na modul helpdesku je na obrázku výše).
- Přesměrování své centrální emailové adresy do CRM pro zachování kvality řízení zákazníků.
- Dostanete upozornění o nových záznamech, takže můžete začít navazující sekvence a přiřazovat úkoly.
- Sledování dostupnosti helpdesku v přehledných reportech (SLA).
Obr. č. 5: MiniCRM - Mobilní aplikace
Integrace MiniCRM je možná s Google Apps, Gmail, Outlook, Office 365, LiveChat, Facebook. Systém je k dispozici na PC, notebooku, smartphonu (iPhone, Android, Windows Phone) či tabletu.
MiniCRM nabízí podporu prostřednictvím zkušených konzultantů a týmu techniků. Kickstart balíček obsahuje poradenství a přizpůsobení. Součástí je on-line dokumentace, podporní emaily a tipy, nebo telefonní konzultace, také se sdílením obrazovek.
Pro vyzkoušení zkušební MiniCRM verze zdarma klikněte zde. Více informací najdete na stránkách https://www.minicrm.io/cz/
|