MiniCRM

minicrmMiniCRM je software pro řízení vztahů se zákazníky pro malé a střední podniky, které kladou důraz na kvalitu a zákaznicky orientované myšlení. Cílem softwaru je organizovat a automatizovat prodej, marketing, helpdesk, spravovat veškeré informace týkající se zákazníků v jediném systému. Systém je poměrně snadno přizpůsobitelný konkrétním potřebám společnosti, řešení je postavené na bázi cloudu, tedy stačí jenom internetový prohlížeč a internetový připojení. Funguje stejně tak z PC, tabletu a smartphonu.    

MiniCRM je možné doporučit těm, kteří:

  • "přerostli" notebooky, tabulky, kalendář Google
  • mají v úmyslu ušetřit čas díky automatizaci procesů
  • mají v úmyslu poznat potřeby svých zákazníků
  • mají v úmyslu poskytovat zákazníkům lepší služby
  • jsou stále na cestách, ale chtějí vidět, co se děje v jejich společnosti
  • mají v úmyslu řídit proces konverze zájemce na zákazníka v jednom CRM systému

     

Automatizace prodeje

 

minicrm automatizace prodeje

Obr. č. 1: MiniCRM - Automatizace prodeje

  • Aktuální systém s kompletní historií zákazníka. Další činnosti, již dokončené úkoly, poznámky, modifikace karty, emaily a přiložené dokumenty jsou uspořádány v chronologickém pořadí (náhled na modul prodeje je na obrázku výše).
  • Notifikace pomohou pamatovat si, co se má dělat a zabezpečí, že se nikdy nezapomene na klíčové zákazníky.
  • Filtry založené na údajích zákazníka, zasílání emailových a SMS zpráv podle specifikovaných seznamů, možnost importovat zákaznická data do Google Spreadsheets pro hlubší analýzu.
  • Zájemci (leady) se přidávají do MiniCRM přímo z webu prostřednictvím webových formulářů. S tím souvisí oznámení emailem. Nehrozí zapomenuté příležitosti, resp. zákazníci.
  • Navazující sekvence pro automatické zasílaní SMS a emailových zpráv, nebo zadávaní úkolů kolegům automaticky, resp. pomocí předefinovaných šablon.
  • Kontrola ratingů projektů podle prodejců, reporty podle kroků prodejního procesu (kde se zákazník zastavil), reporty o klíčových zákaznících, nebo o kampaních generujících největší příjmy.

 

Automatizace marketingu

 

minicrm automatizace marketingu

Obr. č. 2: MiniCRM - Automatizace marketingu

  • Zahájení newsletterů a SMS kampaní pro segmentaci zájemců a zákazníků, zobrazení podrobných statistik.
  • Hromadné SMS a emailové zprávy okamžitě nebo v naplánovaném čase.
  • Zasílání alternativních verzí šablon zpráv a A/B test, kdy MiniCRM automaticky vybere takovou šablonu, která produkovala lepší ratingy proklikávání.
  • Prohlédněte si počet odeslaných emailů, ratingy otevření a proklikávaní, jakož i zařízení (PC, smartphone, tablet), na kterém byl email otevřen (náhled na obrázku výše).
  • MiniCRM usnadňuje filtrování a seskupování aktuální databáze zákazníků, snadné zasílaní upozornění pro zákazníky a kontaktování těch zákazníků, kteří klikli na předchozím emailu, ale přesto si stále neobjednali.

 

On-line fakturace

 

minicrm online fakturace

Obr. č. 3: MiniCRM - On-line fakturace

  • Vystavování papírových a elektronických faktur na základě předchozí nabídky nebo faktury.
  • Seznam zboží se automaticky aktualizuje se zbožím, jež již bylo fakturované.
  • Vytvořte automatizované navazující sekvence pro zasílání platebních upomínek a výzvy pro své spolupracovníky, že existují zákazníci, jimž je potřeba zavolat.
  • Sledování klíčových zákazníků na základě výdajů, příjmů, pohledávek, lhůt po splatnosti (náhled na obrázku výše). Statistiky o doručení upomínek a množství otevření.


Helpdesk

 

minicrm helpdesk cz

Obr. č. 4: MiniCRM - Helpdesk

  • Správa prodeje a helpdesku v jednom systému tak, aby měli všichni vaši kolegové přístup k údajům, které potřebují ke své práci (náhled na modul helpdesku je na obrázku výše).
  • Přesměrování své centrální emailové adresy do CRM pro zachování kvality řízení zákazníků.
  • Dostanete upozornění o nových záznamech, takže můžete začít navazující sekvence a přiřazovat úkoly.
  • Sledování dostupnosti helpdesku v přehledných reportech (SLA).            

minicrm mobilni aplikace

Obr. č. 5: MiniCRM - Mobilní aplikace


Integrace MiniCRM je možná s Google Apps, Gmail, Outlook, Office 365, LiveChat, Facebook. Systém je k dispozici na PC, notebooku, smartphonu (iPhone, Android, Windows Phone) či tabletu.        

MiniCRM nabízí podporu prostřednictvím zkušených konzultantů a týmu techniků. Kickstart balíček obsahuje poradenství a přizpůsobení. Součástí je on-line dokumentace, podporní emaily a tipy, nebo telefonní konzultace, také se sdílením obrazovek.


Pro vyzkoušení zkušební MiniCRM verze zdarma klikněte zde.    
Více informací najdete na stránkách https://www.minicrm.io/cz/


 




Efektivní crm systém Money S4!

Nejohebnější informační systém pro malé a střední firmy.

Vema HR - komplexní ekonomický systém pro mzdy a personalistiku.

Altus Vario - oblíbený crm systém pro řízení vztahů se zákazníky.

eWay-CRM Free - pořiďte si CRM zdarma integrovaný do Microsoft Outlooku.
CRM portál
-->