CAS genesisWorld je CRM orientovanou groupwarovou aplikací, která se dlouhodobě osvědčila v mnoha oborech a podnicích. CAS genesisWorld je ideálním CRM řešením pro malé a středně velkéspolečnosti. Je jednoduchý, nákladově-efektivní a snadno se používá.
Jeho profesionální vzhled a využití nejnovějších technologiích poskytne vaší společnosti široký rozsah neocenitelných funkcí pro každodenní aktivity ve vztazích se zákazníky. CAS genesisWorld je možné přizpůsobit požadavkům zákazníka, personalizovat podle používání uživatelů i rozšířit o dodatečné moduly tak, aby vždy uspokojil vaše podnikové preference.
Mezi nejdůležitější vlastnosti CAS genesisWorld patří:
Podpora více jazykových verzí
Mezi podporované jazykové verze patří čeština, němčina, angličtina, francouzština, italština, maďarština, rumunština.
Vzájemné propojení dat
Data v CAS genesisWorld je možné vzájemně propojovat. Jednotlivým vazbám je možné přiřadit atribut definující kvalitu vzájemného vztahu, např. osoba v této příležitosti hraje roli rozhodovacího subjektu.
Centrální uložení dat
CAS genesisWorld ukládá veškerá data do centrální databáze. Data mobilních pracovníků se dostanou vždy do centrální databáze. Firemní know-how je konsolidováno a lze s ním konzistentně pracovat.
Archivace e-mailů a dokumentů
E-maily a dokumenty jsou ukládány do archívu dokumentů. Přístup knim je garantován prostřednictvím přiřazených přístupových práv. E-maily i dokumenty jsou součástí složky zákazníka.
Sofistikované zabezpečení dat
Data je možné zabezpečit s ohledem na práva vlastníka (veřejné, čisoukromé záznamy), ale i s ohledem na funkce (číst, psát, zapisovat). Úroveň zabezpečení dat je zvolena administrátorem systému. Propřiřazení práv lze použít hierarchické skupiny.
Jednoduchá a intuitivní práce
Práce s CAS genesisWorld je jednoduchá a intuitivní. Navržené grafické rozhraní vychází ze zvyklostí operačního systému Windows.
Rychlá adopční křivka ze strany uživatelů
Systém práce s CAS genesisWorld je uživateli rychle přijímán. Poněkolika zaškolení uživatelé velmi rychle získávají potřebné návyky adovednosti pro ukládání i vyhledávání dat.
Podpora mobility pracovníků
CAS genesisWorld podporuje mobilitu obchodních cestujících adetašovaná pracoviště. Všude tam, kde není možné využít LAN , je k dispozici replikační stanice, replikace serverů, www přístup, mobilní přístup či synchronizace mobilních zařízení.
Integrované doplňky
Využívejte pro svou práci i nadále Microsoft Office. Pro Outlook,Word i Excel existují připravené doplňky. K dispozici jsou i doplňkypro další aplikace či hardware.
Možnost externí analýzy dat
Pro analytické CRM je potřeba robustnější nástroj. Využít lze libovolného z Business Intelligence nástrojů. Mezi ověřené patří Microsoft Reporting Services, či Qlikview.
Využití otevřené architektury pro tvorbu vlastních řešení
Systém je postaven na 3-vrstvé architektuře s dokumentovaným API . Pro specifická řešení je možné vytvořit na míru přizpůsobené CRM či doplňky k CAS genesisWorld.
Podpora komunikačních standardů
CAS genesisWorld je postaven metodou využíváním ověřených standardů. Telefonování používá protokol TAPI 2.1 Vestavěný e-mailový klient využívá protokoly IMAP4, POP3 a SMTP. Některá přizpůsobení je možná provádět úpravou HTML , XML či XSL souborů.
|