RAYNET CRM je software pro podporu a řízení obchodu. Nabízí jednoduché ovládání, automatizaci rutinních činností a rychlejší správu obchodní agendy. Manažerům i obchodním zástupcům tak uvolní ruce od zbytečného papírování a dá jim více prostoru pro samotný obchod.
Protože je RAYNET CRM cloudová služba, nemusíte nic stahovat ani instalovat. Pro práci v systému stačí jen počítač, tablet či smartphone s internetovým připojením a webový prohlížeč.
Mezi další výhody on-line provozu RAYNET CRM patří například:
- Spuštění do 30 vteřin.
- Prvních 30 dní zdarma.
- Přístup do systému kdykoliv a odkudkoliv.
- Nulové náklady na provoz.
- Automatické bezplatné aktualizace.
- Kvalitní zabezpečení na úrovni internetového bankovnictví.
- Automatické zálohování dat.
- Pojištění proti poškození a ztrátě dat až do výše 5 000 000 Kč.
Obr. č. 1: Ukázka RAYNET CRM
Díky automatizaci rutinních činností, přehledným reportům a přístupu do systému odkudkoliv usnadňuje RAYNET CRM práci obchodníkům, manažerům i ředitelům firem. Zefektivnit řízení firmy jim pomáhají tyto funkcionality:
- Evidence kontaktů – adresář firem, osob a zájemců, který obsahuje mimo jiné historii komunikace se zákazníky.
- Úkolování, plánování, kalendář – propracovaný systém plánování, který vás mimo jiné včas upozorní na nadcházející schůzky, úkoly a další aktivity.
- Řízení a evidence obchodu – usnadňuje evidenci obchodních případů, nabídek, objednávek, projektů, produktů, ceníků a slev. Například pomocí hromadných akcí.
- Komunikace a sdílení – jednotný systém komunikace a sdílení dat mezi kolegy usnadní práci celého týmu a zabrání komunikačnímu šumu.
- Analýzy a reporty – zajistí vám rychlý přístup k aktuálním datům. Jediným kliknutím si zobrazíte jejich přehlednou analýzu či samotný report.
- Správa dokumentů (DMS) – díky jednotnému místu pro správu dokumentů máte veškeré podklady pohromadě a můžete s nimi pracovat na jednom místě. Navíc je můžete sdílet s kolegy a máte k nim přístup odkudkoliv.
- Mobilní přístup – s mobilní aplikací pro Android a iOS zvládnete potřebnou práci rychle, pohodlně a odkudkoliv.
- Uživatelské role – s jejich pomocí nastavíte uživatelům a skupinám uživatelů různá oprávnění pro práci se záznamy.
- E-mailová asistentka – přiřadí veškerou vaši e-mailovou komunikaci s klientem k danému kontaktu. Nemusíte už tak dlouze dohledávat jednotlivé zprávy.
- Nástěnka (Dashboard) – úvodní obrazovka, na které se zobrazují ty nejdůležitější informace. Sami si můžete nastavit, co na ní chcete vidět.
- Integrace s aplikacemi – RAYNET CRM nabízí propojení například s Google kalendářem a Google kontakty nebo přenášení dat pomocí standardu iCalendar. Pomocí konektoru API ho napojíte i na své další informační a ekonomické systémy.
Obr. č. 2: Ukázka RAYNET CRM
Mezi další zajímavé funkce, které vám usnadní práci, patří například:
- Automatické doplňování informací z obchodního rejstříku a dalších databází.
- Práce s kalendářem, nástěnkou a dalšími součástmi systému pomocí drag & drop.
- Jednoduchý import adresáře z formátu .xls.
- Automatická upozornění při změně sledovaných záznamů.
- Možnost přidávat k záznamům obrázky, fotografie a další potřebné soubory.
RAYNET CRM tak uživatelům slibuje:
- Snadné ovládání.
- Větší pořádek v datech.
- Zrychlení práce.
- Bezpečnost systému.
- Příjemný vzhled.
- Přístup odkudkoliv.
- Možnost propojení s dalším softwarem.
RAYNET CRM si můžete vyzkoušet i zdarma. Nabízí totiž 30denní trial verzi. Víc informací o systému najdete na www.raynet.cz.
|