ACT! je světově nejprodávanější CRM systém pro správu kontaktů a komunikace se zákazníky.
Dokáže efektivně evidovat informace, organizovat denní aktivitya úkoly, umožňuje komunikovat a sdílet informace. ACT! používá v celém světě více než 2,7 miliónů uživatelů a 41.000 firem.
ACT! umožňuje integraci s jinými aplikacemi jako jsou např. Microsoft® Outlook®, Word, and Excel® nebo LotusNotes.
ACT! umožňuje práci jednomu uživateli nebo více uživatelům pracujícím v síti, off-line na notebooku nebo také přes Internet pomocí internetového prohlížeče. Díky těmto vlastnostem máte k dispozici potřebné informace kdykoliv potřebujete a můžete tak budovat silné zákaznické vazby.
ACT! je poskytován v těchto základních verzích:
- ACT! - verze určená pro 1 až 10 uživatelů.
- ACT! Premium Solutions - verze určená pro více než 5 uživatelů.
- ACT! Premium Solutions for Web - verze určená pro přístup přes Internet.
Srovnání vlastností edicí viz ACT!2008 - srovnání vlastností.
Aktuální demo verzi ACT!2008 si můžete stáhnout na www.acmark.cz/download
ACT! - umožňuje…
Správa Firem a Kontaktů.
- Řízení času.
- Správa obchodních příležitostí.
- Komunikace s okolím.
- Informační podpora prodeje a správa dokumentů.
- Marketingové kampaně a hromadná pošta.
- Reporting a vyhodnocování.
- Podpora práce na mobilních zařízeních.
- ACT! a Outlook a integrace s jinými programy.
- Systémové požadavky.
Správa firem a kontaktů
Základní funkcí ACT! je evidence Firem a Kontaktních Osob.
K těmto je možno přiřazovat libovolné kontaktní informace.
Databáze je dodávána se základním nastavením.
Přednastavená pole je možno uživatelsky bez omezení přidávat, odstraňovat a měnit jejich vlastnosti.
Evidované kontaktní informace a k nim přiřazené záznamy umožňují sledovat vývoj komunikace s jednotlivými kontakty nebo jejich skupinami.
Ke kontaktům a skupinám kontaktů můžete přiřazovat informace jako např.:
- identifikační údaje o kontaktech a firmách,
- poznámky a historii,
- soubory,
- aktivity - záznamy ze schůzek, telefonátů nebo úkolů,
- e-maily,
- faxy,
- obchodní příležitosti,
- marketingové kampaně,
- hromadnou korespondenci.
Součástí aplikace je dokonalé vyhledávání podle všech polí v databázi a libovolných zákaznicky definovaných kritérií.
ACT! a jeho vlastnosti jsou koncipovány tak, aby co nejvíce ulehčovali zaznamenávání informací a jejich zpětné použití v každodenní obchodní praxi.
Řízení času
Řízení času je velice důležitý prvek v obchodní činnosti.
ACT! má vybudované silné nástroje pro řízení času pracovníků firmy.
Umožňuje plánovat různé typy aktivit jako např. telefonáty, obchodní jednání, úkoly a pod.
Všechny naplánované aktivity je možno zobrazit členům pracovní skupiny pomocí kalendáře.
Pokud je aktivita ukončená automaticky se zaznamená do historie Firmy nebo Kontaktní Osoby, které se to týká.
U aktivit je možno nastavit způsob upozornění nebo periodicitu jejího opakování, prostřednictvím e-mailu můžete pozvat její účastníky.
Aktivity je možno plánovat i pro jiné členy týmu než je aktuální uživatel.
Samozřejmostí je synchronizace aktivit s kalendářem Outlooku.
Správa obchodních příležitostí
ACT! umožňuje jednoduchou a účinnou správu obchodních příležitostí.
Umožňuje evidovat stav příležitosti, jaký produkt je nabízen, jeho množství, jednotkovou cenu, předpokládanou hodnotu prodeje a její typ.
Součástí obchodní evidence je rovněž informace o důvodu proč daný obchodní případ byl prohrán a o tom který z konkurentů jej vyhrál.
Umožňuje exportovat obchodní příležitosti do Microsoft Excel pro jednoduché vyhodnocování.
Součástí správy obchodních příležitostí je rovněž předpověď budoucího vývoje obchodních příležitostí resp. prodeje.
Předpověď prodeje se v ACT! dělá na základě stavů obchodních příležitostí definovaných zákazníkem.
Předpovědi prodeje je možné dělat přes všechny obchodní příležitosti, pro vybranou skupinu kontaktů, přes uživatele systému nebo přes vyfiltrované skupiny kontaktů.
Komunikace s okolím
Vytvářejte a posílejte osobní dopisy, faxy a emaily!
Komunikace s vašimi potenciálními zákazníky, zákazníky, partnery a dalšími firmami je pomocí ACT! jednoduchá.
ACT! má robustní mailové funkce, kdy pomocí E-mailu či tisku direktmailových dokumentů můžete sdělovat svoje obchodní informace vašim zájemcům.
ACT! obsahuje vlastní emialový klient, editor dokumentů (Word) a proto nemusíte takřka používat jiné programy.
ACT! je komlexní komunikační centrum obchodníka!
ACT! umožňuje komunikaci přes:
- e-mail, napojením na Microsoft Outlook, Outlook Expres nebo použitím vlastního poštovního klienta Internet Mail,
- fax, napojením na produkt WinFax PRO 10.0 od Symantec,
- tisk, přizpůsobených a personalizovaných dopisů či e-mailových zpráv,
- CTI, automatické vytáčení telefonických čísel evidovaných v databázi.
Samozřejmostí je, že všechny vytvořené interakce se zaznamenávají do databáze jako Historie.
Vy pak máte vždy přehled o obsahu komunikace.
Informační podpora prodeje - správa dokumentů
ACT! umožňuje vytvářet jednotné firemní dokumenty jako např. dopisy, faxy, záznamy z jednání a šablony.
Navíc poskytuje funkce na správu obchodní a jiné dokumentace, které jednotlivý uživatelé potřebují k svojí každodenní činnosti.
Tyto dokumenty je možné přiřazovat k jednotlivým kontaktům nebo skupinám a rozdělit do různých kategorií, tak se ACT! stává efektivním nástrojem pro správu dokumentů.
Marketingové kampaně a hromadná pošta
ACT! umožňuje vytvářet dle libovolných kritérií v databázi skupiny zákazníků-segmenty, které slouží jako základ pro organizování marketingových kampaní.
Pro takto definované segmenty/marketingové kampaně můžete vytvářet libovolné dokumenty nebo dokonce i grafické e-maily a tyto "personalizovat" a posílat potenciálním zákazníkům nebo partnerům.
Všechny provedené interakce se zaznamenávají do databáze jako historie a vy pak máte přehled o všech interakcích, které byly s tímto kontaktem nebo skupinou/segmentem vykonány.
Reporting a vyhodnocování
ACT! obsahuje základní množinu předdefinovaných reportů a sestav.
Umožňuje vytváření nepřeberného množství dalších zákaznicky přizpůsobených reportů a sestav.
Pro složitější reporty a vyhodnocování je možné data eportovat do jiných produktů jeko je např. Excell a Access a tam data podrobněji vyhodnocovat.
Podpora práce na mobilních zařízeních
ACT! je možné synchronizovat s mobilními zařízeními typu PDA, které používají operační systém Windows CE nebo Palm OS.
Samozřejmostí je práce na noteboocích, kdy uživatel pracuje na své lokální databázi v off-line režimu a následně ji synchronizuje s firemní databází na serveru.
Synchronizace databází je možno provádět také prostřednictvím Internetu, kdy uživatel nemusí být přihlášen do místní sítě LAN.
ACT! a Outlook a integrace s jinými programy.
- ACT! spolupracuje s těmito produkty:
- Microsoft Outlook® 2002/2003/2007
- Microsoft Outlook Express 5.5/6.0.
- Lotus Notes® 6.5; pokud je instalován na Windows Vista, Lotus Notes 7.02
- Eudora® 5.2
- Internet Mail SMTP/
- Microsoft Office 2002/2003/2007
- Microsoft Internet Explorer® 6.0/7.0
- Adobe® Reader® 6.0/7.0/8.0
- Peachtree Accounting 2006/2007/2008
- QuickBooks® Pro/Premier 2006/2007
- VMware Workstation 5.0/5.5 and VMware Server 1.0.1
|