Jak si udržet své zákazníky v době krize?

Současná  situace na trhu přináší pro firmy nelehkou situaci, se kterou se musí vyrovnat.  Hlavní úlohou firem je udržet si svoje zákazníky, získat nové zákazníky, udržet si postavení na trhu, prodej a snažit se minimalizovat náklady.

Proto každá z firem hledá odpoveď na otázku: "Jak si udržet své zákazníky v době krize?" či "Je investice do CRM řešení v čase krize ta správná?" Tímto tématem se budeme zabývat také v této anketě CRM fóra.

klikněte zde pro pokračování
 

Téma: Přizpůsobivost CRM systému

V prvním bloku ankety CRM fóra jsme se zabývali problematikou přizpůsobivosti CRM systému. Dodavatelům CRM řešení jsme položili následující otázky:

Měl by se CRM systém přizpůsobit uživateli, resp. případně jeho CRM strategii, či by se měl naopak uživatel přizpůsobit CRM systému, aneb jaké jsou možnosti customizace Vámi dodávaného CRM řešení? Jaké jsou Vaše pozitivní či negativní zkušenosti, které s customizací CRM systému konkrétním zákazníkům máte?

Rozveďte případně také, zda zákazníkům pomáháte utvářet efektivní CRM strategii na základě jejich potřeb a specifických firemních procesů. Je následně z Vaší strany možné takovouto strategii optimálně podpořit Vámi implementovaných CRM systémem?

klikněte zde pro pokračování
 




Tip na oblíbený CRM systém eWay-CRM.
CRM portál
-->