CRM systém UNiQ je webová aplikace, umožňující přehledné vystavování faktur online, jejich evidenci, dělení dodavatelů, vedení obchodních případů – celkové komunikace s klientem(upozornění na další komunikaci), zasílání nabídek, sdílení dokumentů. CRM systém UNiQ je vhodný pro obchodní manažery, obchodní zástupce, asistentky, marketing i servis. Smyslem aplikace je doručit klientům jednoduchým způsobem služby a možnosti, které komplexně podpoří jejich obchodní aktivity. Každá společnost by tak měla získat lepší přehled nad svým potenciálem, vyšší schopnost prohloubit vztahy se svými zákazníky a rozpoznat nové obchodní příležitosti.
Obsah CRM systému UNiQ (ve stručnosti):
- systém obsahuje evidenci obchodních případů
- umožňuje přehledné vystavování faktur online
- kdekoliv se můžete přihlásit k systému přes internet !
- evidence dodavatelů, optimalizace funkcí pro ISO 9001
- vytváření firemní agendy(i více divizí), vkládání odběratelů
- možnost vytváření dodacích listů, faktur
- tisk do html, PDF nebo na tiskárnu
CRM systém UNiQ zahrnuje následujcí oblasti:
Zákazníci - evidence a správa zákazníků a služeb, vytváření nabídek a smluv. Jednoduchá administrace, kopírování, editace.
Fakturace - evidence s správa faktur, dodacích listů, vystavování objednávek. Možnost nastavení automatického obnovování a vystavování dle Vaší potřeby.
Divize - systém nabízí možnost rozdělení Vaší společnost na divize. To slouží ke změně hlaviček, mailů a dalších údajů. Ušetří nejen čas.
Zaměstnanci - evidence zaměstnanců, počítání srážkové a zálohové daně, odesílání účetního přehledu e-mailem
Nastavení - konfigurační část systému
Dokumenty - sdílené dokumenty, pracovní manuály
Dodavatelé - evidence a správa dodavatelů a jimi vystavených faktur, naskladňování zboží vyžaduje aktivní modul Dodavatelé
Sklad - evidence a správa skladových položek, vyskladňování zboží, tvorba dodacích listů vyžaduje aktivní modul Sklad
Prodej - evidence a správa partnerů, zprostředkovaných zákazníků a služeb, evidence provizí vyžaduje aktivní modul Prodej
Hlavní výhody CRM systému UNiQ:
- Webová aplikace – není třeba nic instalovat ani updatovat, můžete pracovat odkudkoli a kdykoli máte připojení k internetu.
- Jednoduché ovládání – není třeba se nic učit, aplikaci se rychle intuitivně naučíte jako byste procházeli webovou stránku.
- Server hosting – není třeba kupovat server ani notebooky či PC, aplikace se pronajímá
CRM systému UNiQ je možné vyzkoušet na www.systemcrm.cz. Přístupové jméno/heslo naleznete na stránkách u přihlášení.
Tvůrce - společnost A.W.I.S. Správa, systém s.r.o. má více než 10 leté zkušenosti s vývojem aplikací pro podnikovou sféru z různých odvětví trhu.
|