Firma DUPLEX s.r.o. se od svého vzniku věnuje firemním digitálním řešením. V současné éře digitální transformace spojuje cloudové aplikace v jeden celek a vytváří firemní řešení pro lidi, kteří chtějí žít a pracovat lépe.
Je autorizovaným partnerem řešení Podio od společnosti Citrix Systems. Toto řešení, které spolupracuje s mnoha nejoblíbenějšími aplikacemi jako např. Dropbox, Google Drive, Google Calendar, Microsoft Office 365 a mnoha dalšími, společnost DUPLEX upravuje pro slovenské a české firmy.
Obr. č. 1: Podio CRM - ukázka rozsahu spolupracujících aplikací
Na první pohled vypadá Podio jako sociální síť, ale ve skutečnosti skrývá potenciál širokého přizpůsobení na téměř jakoukoliv část pracovního trhu. Díky jednoduché úpravě základních polí je možné bez programátorských znalostí přizpůsobovat systém specifickým požadavkům. Pomocí rozhraní API umožňuje propojení na jakýkoliv systém.
Podio je software pro řízení projektů, který používají přední firmy z IT prostředí na projektové řízení, zajištění mobility ve firmě a zvýšení efektivity. Princip Podio je založen na tom, že každý projekt může mít zcela jiné potřeby a požadavky. V Podio si můžete vyvíjet vlastní aplikace a rozšíření a řešit tak marketing, účetnictví, vztahy ze zákazníky, nebo sledovat narozeniny pracovníků v organizací.
Klíčové prvky Podia:
- Workspace - každému oddělení, týmu nebo projektu umožňuje vytvořit vlastní prostor (workspace). Všechny související soubory, úkoly a komunikaci tak dokážete uchovávat na jednom místě.
- Obchod s aplikacemi - můžete si vybrat z více než 700 aplikací - nebo si jednoduše vytvoříte vlastní.
- Neomezené úložiště souborů - nahrajte a uchovávejte tolik dokumentů a souborů, kolik chcete. Maximální velikost pro jeden soubor je 100 MB. Soubory dokážete přikládat z vašeho počítače nebo z cloudu jako ShareFile, Dropbox, GoogleDocs, Microsoft Drive a jiné.
- Aktivity - uvidíte aktualizace ze všech Workspace, kterými jste členy. Můžete tyto aktivity komentovat, lajkovat, vytvářet úkoly, přikládat soubory přímo z Activity Stream.
- Kalendář - podle kalendáře dokážete integrovat Exchange / Outlooku, Google Kalendáře nebo iCal.
- Uživatelský profil - dokážete zvýšit vzájemnou interakci, pokud přidáte fotku, vaši pracovní pozici, titul a jakékoliv další kontaktní informace.
- Zaměstnanecká síť - komunikujte s celou společností, napříč všemi odděleními a workspacemi. Připojit do vašich Workspace se mohou pouze lidé s vaší firemní mailovou adresou.
- Bezplatné mobilní aplikace - přistupujte ke všem vašim workspace a aplikacím prostřednictvím vašich mobilních zařízení iPhone, iPad či Android.
Benefity které získáte díky Podiu:
- spolupracujte lépe díky jednoduché sociální platformě, kterou může každý využívat;
- zbavte se dlouhých e-mailových komunikací a nepořádku v dokumentech;
- zorganizujte si soubory, úkoly, zápisy na jednom místě;
- zůstaňte ve spojení z jakéhokoli místa s bezplatnými mobilními aplikacemi;
- optimalizujte efektivitu prostřednictvím 700 volně dostupných customizovaných aplikací.
PODIO CRM
Základní demo verze je bezplatná pro 5 uživatelů na časově neomezenou dobu.
Obsahuje tyto aplikace:
- Zákazníci - slouží na management vašich zákazníků.
- Kontaktní osoby - evidence kontaktních osob, abyste komunikovali se správnými osobami.
- Obchodní případy - evidence obchodů pro řízení vašeho byznysu.
- Kalendář - aplikace slouží k evidenci událostí a to osobních setkání, telefonických rozhovorů a e-mailové komunikace.
- Dokumenty - interní intranet na evidenci interních dokumentů a sdílení informací.
Součástí je chat pro online komunikaci a sdílení.
Obr. č. 2: Podio CRM - ukázka rozhraní
Obr. č. 3: Podio CRM - ukázka rozhraní v Klipfolio
Více informací naleznete na webových stránkách http://shifra.sk/
|
Komentáře