Co je nového v Microsoft Dynamics CRM 2011

Tisk

Díky spojenému úsilí mnoha tisíců programátorů z celého světa můžeme přiblížit nové CRM z dílny společnosti Microsoft  - Microsoft Dynamics CRM 2011, vycházející ze své předchozí verze 4.0.

Následující obrázek uvádí umístění dle analytické společnosti Gartner:

ms_dynamics_01

Obr. č. 1: Gartner Magic Quadrant

 

Microsoft vsadil na úspory kliknutí a investoval do nového ovládání - tzv. ribonů. Tento návrh se ve světě setkal s velmi kladnou odezvou, protože šetří velký počet kliknutí a navíc použitím stejné logiky ribonů je možné docílit maximálně snadného přechodu uživatele mezi jednotlivými programy.

ms_dynamics_02

Obr. č. 2: Ukázka MS Dynamics CRM 2011 - ribony

 

Díky zabudovaným řešením dříve tvořených partnery Microsoftu je možné využívat plnou funkcionalitu speciálních addonů. Nová verze přináší ještě snazší integraci s jinými systémy a jednodušší správu doplňků či addonů.

ms_dynamics_03

Obr. č. 3: Ukázka MS Dynamics CRM 2011

 

Plná integrace s dokument managementem je příjemným doplňkem systému a výrazně zjednodušuje orientaci v dokumentech a následnou správu. Další novinkou je vylepšená funkce exportů a reimportů dokumentů do Excelu. Tvorba nabídek a následná fakturace přímo ze CRM je již možná, neboť došlo k rozšíření příležitostí a produktového katalogu, který konečně bere v potaz i projektové organizace ve kterých se skladba produktů mění v závislostech na projektech.

 

Pro znalce CRM 4 - výhody přechodu na CRM 2011:

  • Lepší uživatelské prostředí.
  • Větší provázanost na Office. (Word, Excel, Outlook)
  • Systém si chytře pamatuje poslední pohledy (moje aktivity) a další uživatelská nastavení a promítá to do další práce se systémem. Nabídne například naposledy využité záložky či naposledy použité entity, což šetří čas.
  • Systém více kopíruje práci s Outlookem či Excelem, uživatel si může dělat vlastní filtry a pohledy a může si například snadno dávat kategorie.
  • Je možné si definovat práva na úrovni polí.
  • Je možné definovat, aby různí uživatelé viděli stejnou entitu různě.
  • Lépe vymyšlené příležitosti a navázané entity.
  • Místo nynějších vztahů celá nová funkčnost connections, která rozšiřuje možnosti použití.
  • Díky možnostem tvořit vlastní nové aktivity (sms atd.) je možné některé oblasti řešit zcela novým způsobem. (Projekty, odvod práce)
  • Díky zlepšeným nástrojům pro vývoj mnohem rychlejší implementace změn.
  • Díky accouting je možné sledovat, kdo provedl jakou změnu v systému.
  • Díky snadné integraci se Sharepointem je ještě snazší propojit na projekty dokumenty.
  • Vylepšený reporting. (Významně)
  • V mnoha entitách možno využívat rich text. (Email)
  • Lepší marketingové seznamy (i dynamické)
  • Díky ribonům je možno činosti vyžadující 5 až 6 kliknutí provést na 1.

 

Vladimír Vencálek, CEO

www.creativemages.com

Komentáře

Pouze registrovaní uživatelé můžou přidat komentář
 


Tip na oblíbený CRM systém eWay-CRM.
CRM portál
-->