Před časem jsme vám představili social CRM a ukázali, jak ho používat. Možná si ale ještě nejste úplně jistí, co všechno vám přinese. Proto pro vás máme článek, ve kterém vám ukážeme 3 největší výhody social CRM. Pojďme na to!
1. Lepší vztah se zákazníky
Pokud chcete, aby se k vám zákazníci pravidelně vraceli, potřebujete s nimi mít dobrý vztah. A právě s tím vám social CRM dokáže výrazně pomoci. Díky social CRM totiž víte nejen to, co o vás klienti na sociálních sítích říkají, ale třeba i jaký váš obsah mají nejraději. Snadno tomu pak přizpůsobíte svou komunikaci a zvýšíte dosah svých příspěvků. A lépe se tak dostanete i k dalším potenciálním zákazníkům.
2. Efektivnější zákaznický servis
Se zákaznickou spokojeností souvisí také kvalitní zákaznický servis. A s ním vám opět pomohou sociální sítě. Jedna studie od American Express dokonce ukazuje, že pokud na sociálních sítích nabízíte dobrý zákaznický servis, lidé u vás utratí v průměru o 21 % víc. Díky social CRM přitom máte všechny své profily na sociálních sítích přístupné z jednoho rozhraní. Na klienty tak dokážete reagovat rychleji a efektivněji.
3. Vyšší produktivita obchodníků
Server bizcommunity upozorňuje, že podle některých studií jsou zaměstnanci využívající social CRM skoro o 12 % produktivnější. A každý pátý z nich zvýšil svou produktivitu dokonce o víc než 20 %. Důvod je jednoduchý. Social CRM dává obchodním zástupcům větší možnosti. Klienty tak můžou vyhledávat například podle místa, kde právě jsou, nebo podle aktivity na sociálních sítích. A danou skupinu pak také lépe osloví.
Chcete data v bezpečí? Spoléhejte na cloud
Bizcommunity také v souvislosti se social CRM zdůrazňuje, že velkou výhodou jsou cloudové systémy. Díky nim máte totiž přístup k informacím kdykoliv a odkudkoliv. Navíc jsou veškeré údaje důkladně zabezpečené a zálohované, takže se nemusíte bát ztráty ani poškození. Oblíbenost cloudových systémů potvrdil i loňský průzkum společnosti RAYNET. Každý osmý dotázaný v něm označil jako jednu z výhod systému právě to, že funguje v cloudu.
Placená inzerce, autor: RAYNET CRM
|
Komentáře