Oracle CRM ve formě cloud computingu |
Pátek, 07 Říjen 2011 14:30 |
Společnost Oracle představila nejpokročilejší řešení CRM pro řízení vztahů se zákazníky poskytované ve formě cloud computingu: Oracle Fusion Customer Relationship Management. Novinka je součástí iniciativy Oracle Public Cloud. Řešení CRM na úrovni, které splňuje požadavky i velkých organizací, nabízí zákazníkům výhody konceptu SaaS (software jako služba) bez omezení, s nimiž se aplikace SaaS CRM dříve musely potýkat.
„Oracle Fusion CRM je podle našeho názoru nejlepší současný systém CRM, ať už posuzujeme aplikace poskytované formou cloudu nebo jinak,“uvádí Anthony Lye, viceprezident divize Oracle CRM. „Je navíc součástí nejkomplexnější dnes dostupné služby, která kombinuje výhody cloud computingu a kvalitu aplikací na úrovni kritického podnikového softwaru. Umožní nasadit veřejný cloud computing ve firmách, které nekompromisně vyžadují výkonnost a zabezpečení svých aplikací a současně preferují respektovaného dodavatele.“ V rámci iniciativy Oracle Public Cloud byly představeny rovněž aplikace Oracle Fusion Human Capital Management (řízení lidských zdrojů) a Oracle Fusion Talent Management (řízení talentovaných zaměstnanců). Také tato řešení kombinují výhody architektury SaaS s robustností a spolehlivostí podnikových aplikací společnosti Oracle. Služby Oracle Cloud Services jsou založené na výkonných a osvědčených technologiích společnosti Oracle. Podporují zákazníkovu volbu nasadit řešení podle jeho vlastních představ, protože nabízejí přenositelnost aplikace mezi veřejným a soukromým cloudem i modelem on-premise (instalace přímo na serverech zákazníka). |
Komentáře