Oracle CRM ve formě cloud computingu

Tisk
Pátek, 07 Říjen 2011 14:30

Společnost Oracle představila nejpokročilejší řešení CRM pro řízení vztahů se zákazníky poskytované ve formě cloud computingu: Oracle Fusion Customer Relationship Management. Novinka je součástí iniciativy Oracle Public Cloud. Řešení CRM na úrovni, které splňuje požadavky i velkých organizací, nabízí zákazníkům výhody konceptu SaaS (software jako služba) bez omezení, s nimiž se aplikace SaaS CRM dříve musely potýkat.
Služba Oracle Fusion CRM Cloud pomáhá specialistům v oblasti prodeje překonat svou konkurenci pomocí lepšího plánování, průzkumu, spolupráce a dokončení transakce.
Data o zákaznících a produktech je nyní možné propojit a sdílet pro všechny procesy v rámci systému CRM. Veškeré procesy CRM v podniku lze konsolidovat do jediného centra, v němž jsou k dispozici všechny potřebné informace o zákaznících.

„Oracle Fusion CRM je podle našeho názoru nejlepší současný systém CRM, ať už posuzujeme aplikace poskytované formou cloudu nebo jinak,“uvádí Anthony Lye, viceprezident divize Oracle CRM. „Je navíc součástí nejkomplexnější dnes dostupné služby, která kombinuje výhody cloud computingu a kvalitu aplikací na úrovni kritického podnikového softwaru. Umožní nasadit veřejný cloud computing ve firmách, které nekompromisně vyžadují výkonnost a zabezpečení svých aplikací a současně preferují respektovaného dodavatele.“

V rámci iniciativy Oracle Public Cloud byly představeny rovněž aplikace Oracle Fusion Human Capital Management (řízení lidských zdrojů) a Oracle Fusion Talent Management (řízení talentovaných zaměstnanců). Také tato řešení kombinují výhody architektury SaaS s robustností a spolehlivostí podnikových aplikací společnosti Oracle.
Oracle Fusion HCM nabízí hlavní funkčnost tohoto typu aplikací a navíc mj. moduly pro řízení mezd a výhod zaměstnanců a údržbu jejich kompletních profilů. Změny funkcí jednotlivých zaměstnanců lze snadno propojit se systémy pro správu identit, a zjednodušit tak příslušné procesy.

Služby Oracle Cloud Services jsou založené na výkonných a osvědčených technologiích společnosti Oracle. Podporují zákazníkovu volbu nasadit řešení podle jeho vlastních představ, protože nabízejí přenositelnost aplikace mezi veřejným a soukromým cloudem i modelem on-premise (instalace přímo na serverech zákazníka).
Nabídka všech výše uvedených řešení umožňuje používat nejpokročilejší aplikace společnosti Oracle na základě jednoduchého modelu předplatného. Není nutné kupovat hardware ani platit za podporu softwaru. Tyto aplikace dokáží držet krok s růstem firmy. Zákazníci mohou začít používat jediný modul a postupně přecházet na kompletní sadu.

Komentáře

Pouze registrovaní uživatelé můžou přidat komentář
 


Tip na oblíbený CRM systém eWay-CRM.
CRM portál
-->