Co se nám na CRM líbí nejvíc? Přece snadné používání a přehlednost. Takový je přístup velké části uživatelů CRM systémů. Ne všechny firmy na to ale myslí včas. Při výběru se soustředí na cenu a technické požadavky a na přívětivost systému zapomínají.
Že je přehlednost a snadné ovládání u CRM zásadní potvrzují i zahraniční servery. Například Business2Community.com řadí právě přehledné a snadné ovládání mezi 4 hlavní věci, které uživatelé od CRM čekají.
Potvrzuje to také americká společnost Pinnacle (PDF 425 kB). Podle ní patří snadné ovládání mezi základní prvky pro výběr CRM systému a dokáže zvýšit jeho efektivitu. Pokud naopak firma vybere příliš složitý systém, riskuje, že s ním zaměstnanci nebudou chtít pracovat.
CRM s jednoduchým ovládáním u zákazníků bodují
Proto je důležité hledat přehledný systém se snadným ovládáním. Přesně to splňuje RAYNET CRM, který patří mezi CRM s nejjednodušším ovládáním na trhu.
Že je opravdu snadné, potvrzuje i nedávný průzkum spokojenosti, který firma udělala mezi svými zákazníky. Právě přehlednost systému a jednoduché ovládání označilo za jednu z největších předností systému 61 % klientů.
RAYNET CRM zaujal i cloudem a dobrou komunikací
Zákazníci často chválí také příjemnou komunikaci, zpřehlednění a zefektivnění obchodu, nebo třeba možnost přistupovat k datům odkudkoliv. RAYNET CRM je totiž cloudový systém a klienti se tak k datům vždy dostanou. I proto by RAYNET CRM doporučilo ostatním 78 % současných i bývalých klientů.
Potvrzuje to i Marek Štellner, jednatel společnosti TOP KRAFT CZ, která RAYNET CRM používá. „Firmám bych radil, aby šly do RAYNET CRM. První měsíc je sice náročnější, ale pak už CRM jen šetří čas. A na pochopení základních funkcí stačí jen jedno odpoledne“, říká Štellner.
Přesvědčte se sami a vyzkoušejte RAYNET CRM na vlastní kůži. Prvních 30 dní máte zdarma.
Placená inzerce.
|
Komentáře