Společnost Oracle uvádí novou verzi CRM aplikace pro řízení vztahů se zákazníky (CRM, customer relationship management). Verze Oracle CRM On Demand 19 disponuje novou výkonnou technologií pro podporu cloud computingu a mobilního přístupu. Řešení lze personalizovat a umožnit tak zákazníkům i partnerům přistupovat k důležitým informacím v CRM systému podle své volby: například z tabletu iPad, smartphonů iPhone, Blackberry nebo z emailového klienta.
Nová verze potvrzuje závazek společnosti Oracle přinášet ve svých produktech neustálé inovace. Oracle CRM On Demand 19 přináší zajímavé funkce umožňující organizacím zvyšovat příjmy, snižovat náklady a zlepšovat spokojenost zákazníků. Univerzální přístup k aplikaci řeší na straně prodejních zástupců problémy s aktualizací dat a pomáhá zajistit jejich konzistenci. Prodejci se díky tomu mohou soustředit na samotný prodej a neztrácet drahocenný čas ručními aktualizacemi. Vylepšená podpora mobilních zařízení umožňuje přístup k aktuálním datům odkudkoliv a kdykoliv. K dispozici je také nové a poměrně snadno použitelné rozhraní umožňující přístup k CRM systému prostřednictvím e-mailového klienta Microsoft Outlook (v režimu on-line i off-line). Nová rozšiřitelnost do systému cloud computingu umožňuje hostovat kód CRM spolu s rozšířeními na straně klienta. Výsledkem je platforma dovolující zákazníkům vytvářet plnohodnotné a přizpůsobitelné aplikace. Řešení Oracle CRM On Demand 19 přináší rozšířenou funkčnost určenou pro celou řadu konkrétních oborů: pro vědy o živé přírodě, pojišťovnictví, finanční služby i automobilový průmysl.
„Vylepšená otevřená aplikační rozhraní a možnost přizpůsobit hostované kódy jazyka Java umožňuje vývojářům řešit specifické požadavky zákazníků na základě otevřených standardů,“ jak uvádí Jonathan Eastwood, ředitel divize Business Delivery ve společnosti CRMNow.
„Od vydání poslední hlavní verze Oracle CRM On Demand uplynulo jen zhruba 9 měsíců,“ řekl Anthony Lye, senior viceprezident pro řešení Oracle CRM. „Nová verze opět ukazuje, že společnost Oracle je má díky svým schopnostem inovací vedoucí postavení v oboru. Stále zvyšujeme hodnotu, které naše řešení mají pro prodejní zástupce s jejich nabitým časovým harmonogramem. Řešení Oracle CRM On Demand 19 přináší bezkonkurenční flexibilitu a snadnost použití. Prodejcům tak ušetří čas a organizacím jako celku umožní soustředit se na nové obchodní příležitosti. Přínos našeho řešení pro podnikání firem je zjevný např. i díky novým funkcím v oblasti mobility a cloud computingu.“
Komentáře
Pouze registrovaní uživatelé můžou přidat komentář
Komentáře