Nadnárodní soutěž o nejlepší CRM s tuzemským zástupcem

perex-crmidol-logoPaul Greenberg, uznávaný konzultant v oblasti řízení vztahů se zákazníky a autor úspěšné knihy o CRM ("CRM at the Speed of Light") se rozhodl zorganizovat vůbec první mezinárodní soutěž o nejlepší CRM - CRM Idol. Paul Greenberg dal příležitost vyniknout zejména menším společnostem v tomto oboru, podmínkou soutěže pro uchazeče je hotové řešení a obrat firmy menší než 12 mil. USD. Druhé podmínky se v českých podmínkách dosáhne snadno. První již hůře, i přesto máme v soutěži své zastoupení.


České zastoupení v soutěži

Soutěže se účastní v americe 40 a v Evropě 20 firem. Česká republika má v soutěži také své "želízko v ohni". Jediným zástupcem o nejlepší CRM se stala společnost Atollon, která je předním poskytovatelem tohoto řešení v České republice a zabývá se vývojem CRM řešení již více než 10 let. Na svém kontě má více než 100 úspěšných implementací.


Kdo bude hodnotit vítěze?

Prvním z porotců je Silvana Buljan, která je nezávislou konzultantkou v oblasti CRM již více než 10 let. Začínala svou kariéru ve společnosti Price Waterhouse a nyní vede konzultační společnost Buljan & Partners Consulting ve Španělsku.
Druhým porotcem je sám Paul Greenberg, který je aktuálně prezidentem společnosti The 56 Group, LLC, jež se zabývá strategickými službami v oblasti CRM a Social CRM. V současnosti žije ve Washingtonu, USA.
Třetím porotcem je Mark Tamis, který je stratégem v oblasti sociálního CRM a podnikatelem. Mark má dlouholeté zkušenosti v oblasti podnikového software, pracoval např. v Oracle nebo BEA. V současnosti žije v Paříži.
Čtvrtým porotcem je Laurence Buchanan, vice-president společnosti Capgemini pro oblast CRM a Social CRM, pracoval 12 let jako vice-president ve společnosti SAP pro oblast CRM. Je uznávaným evangelistou v oblasti řízení vztahů se zákazníky, sociálního CRM a transformace proměny zákaznických zkušeností. Laurence žije v UK.

 

Jaká jsou hlavní kritéria soutěže?

Porotce bude zajímat zejména samotná firma (autora CRM řešení) a její zázemí, produkt, kvality v oblasti CRM, konkurenční odlišnosti, vize, strategie, ucelenost nabídky a hluboké znalosti oboru. Více o soutěži naleznete na stránkách CRM Idol.

Komentáře

Pouze registrovaní uživatelé můžou přidat komentář
 


Tip na oblíbený CRM systém eWay-CRM.
CRM portál
-->