Nadnárodní soutěž o nejlepší CRM s tuzemským zástupcem |
Paul Greenberg, uznávaný konzultant v oblasti řízení vztahů se zákazníky a autor úspěšné knihy o CRM ("CRM at the Speed of Light") se rozhodl zorganizovat vůbec první mezinárodní soutěž o nejlepší CRM - CRM Idol. Paul Greenberg dal příležitost vyniknout zejména menším společnostem v tomto oboru, podmínkou soutěže pro uchazeče je hotové řešení a obrat firmy menší než 12 mil. USD. Druhé podmínky se v českých podmínkách dosáhne snadno. První již hůře, i přesto máme v soutěži své zastoupení.
České zastoupení v soutěžiSoutěže se účastní v americe 40 a v Evropě 20 firem. Česká republika má v soutěži také své "želízko v ohni". Jediným zástupcem o nejlepší CRM se stala společnost Atollon, která je předním poskytovatelem tohoto řešení v České republice a zabývá se vývojem CRM řešení již více než 10 let. Na svém kontě má více než 100 úspěšných implementací. Kdo bude hodnotit vítěze?Prvním z porotců je Silvana Buljan, která je nezávislou konzultantkou v oblasti CRM již více než 10 let. Začínala svou kariéru ve společnosti Price Waterhouse a nyní vede konzultační společnost Buljan & Partners Consulting ve Španělsku.
Jaká jsou hlavní kritéria soutěže?Porotce bude zajímat zejména samotná firma (autora CRM řešení) a její zázemí, produkt, kvality v oblasti CRM, konkurenční odlišnosti, vize, strategie, ucelenost nabídky a hluboké znalosti oboru. Více o soutěži naleznete na stránkách CRM Idol. |
Komentáře