Jaká byla konference CRM řešení 2008?

konference CRM řešení 2008

Redakce CRM portálu navštívila letošní ročník konference CRM řešení 2008. O konferenci byl bezesporu velký zájem z řad tuzemské odborné veřejnosti, navštívilo ji 118 účastníků (struktura dle pracovních pozic: 28% ředitel obchod, 20% ředitel CIO, 13% správce IS, 11% IT konzultant, 10% ostatní, 10% produktový manager, 5% administrátor, 3% ředitel CEO). Svůj postoj k problematice CRM prezentovali  představitelé společností J.K.R., LCS, Update software, Sprinx Systems a Panasonic, Software 602, Cleverlance Enterprise Solutions a společnosti Javlin.

Ing. Jiří Jelínek

Rozebírala se především oblast výběru a implementace CRM, callcenter a jejich propojení na CRM systémy, alternativní přístupy k tvorbě vlastního CRM, problematika datové migrace a čištění dat.
V každé společnosti je dnes škála různých IT aplikací. Mimo těch, které musí firma mít proto, aby splnila své zákonné povinnosti, je také řada těch, které řeší konkrétní procesní potřeby odborných útvarů. Pokud jsou tyto procesy orientované na zákazníky, nebo tržní vztahy, je právě implementace standardního CRM řešení optimální postup, jak zajistit společnosti vysokou flexibilitu a schopnost obstát v náročných tržních podmínkách. Uvedl  svůj příspěvek Ing. Jiří Jelínek ze společnosti Update software, která se zabývá implementací „čistého“ CRM přes 20 roků.

Komentáře

Pouze registrovaní uživatelé můžou přidat komentář
 


Tip na oblíbený CRM systém eWay-CRM.
CRM portál
-->