• Získejte věrnější zákazníky díky spojení marketingu a CRM

    Spousta firem vnímá CRM v první řadě jako systém, který zlepší a zefektivní práci jejich obchodních zástupců. Jenže správné využití dat vám může pomoci mnohem víc. Třeba k získání loajálnějš... + celý článek
  • 4 věci, na které si musíte dát při zavádění CRM pozor

    Zaměstnanci, kteří si nezvyknou a nenaučí se pracovat se CRM systémem. Takový je podle výzkumu serveru CustomerThink hlavní důvod, proč drhne používání i kvalitních CRM. Shodly se na tom skoro dvě pětin... + celý článek
  • Vývoj CRM systémů

    „Obyčejná“ databáze klientů, která funguje jen na počítačích, na kterých je nainstalovaná. Tak vypadaly ještě před několika lety CRM systémy. Jejich vývoj je ale v posledních letech skutečně blesk... + celý článek
  • Kam kráčí CRM?

    Dovedete si představit, jak bude za 5 let vypadat CRM? Jestli si myslíte, že bude stále stejné, tak budete asi poměrně dost překvapení. Podle odborníků ho totiž čekají výrazné změny. Podívejte se na 5 n... + celý článek
  • CRM trendy

    Rok 2016 je tady a s ním i spousta odhadů a předpovědí. Nechybí mezi nimi ani výhledy analytiků na to, co rok 2016 přinese v oblasti CRM systémů. Podívali jsme se proto do jejich článků a vybrali 5 nejsklo... + celý článek

Fúze společností LLP CRM a Logic point

Tisk

LLP CRM, s.r.o. a Logic point, s.r.o., 2 významné konzultační společnosti v oblasti řízení vztahů se zákazníky (CRM), s potěšením oznamují svůj záměr o fúzi, kdy LLP CRM koupí 80% společnosti Logic point. LLP CRM, pobočka skupiny LLP Group, a Logic point jsou největšími a nejzkušenějšími hráči poskytující konzultační, implementační a vývojové služby pro řešení Microsoft Dynamics CRM v tuzemsku. Společnost Logic point vznikla v roce 2009 a divize LLP CRM v roce 2007. Společný obrat po spojení těchto společností přesáhne 3 miliony EUR a tým bude tvořit více jak 45 specialistů.

Obě firmy očekávají, že akvizice bude dokončena během příštích čtyř měsíců. Spolupráce na projektech začíná již nyní.

“LLP CRM je jedna z nejrychleji rostoucích divizí skupiny LLP Group, která aktivně vyhledávala akviziční příležitosti k dalšímu růstu. Poptávka po konzultačních a softwarových službách v oblasti CRM neustále roste, a to převážně na platformě Microsoft Dynamics CRM, která je na trhu lídrem. Společnými silami budeme poskytovat našim zákazníkům širší škálu služeb a nabídneme ještě více odborných dovedností. LLP CRM je silným hráčem v oblasti telekomunikací a ve finančním sektoru, Logic point zase v oblasti automotive. Zároveň obě společnosti mají rozsáhlé zkušenosti z celé řady dalších odvětví.,“ řekl Adam Bager, předseda LLP Group.

“Implementace Microsoft Dynamics CRM v co nejlepší kvalitě vyžaduje širokou škálu technických, vývojových a konzultačních dovedností i zkušeností v oblasti řízení projektů. Sloučením společností můžeme rozšířit rozsah nabízených produktů a služeb našim zákazníkům a zároveň poskytnout sektorové know-how obou firem. Firma Logic point od svého vzniku neustále rostla a díky spojení s LLP CRM bude v růstu i nadále pokračovat, ” řekl Michal Abraham, výkonný ředitel Logic point.

Komentáře

Pouze registrovaní uživatelé můžou přidat komentář
 

Novinky od výrobců

Recenze CRM



Tip na oblíbený CRM systém eWay-CRM.
CRM portál
-->