Microsoft Dynamics CRM Online

Společnost Microsoft Česká republika začala v tuzemsku nabízet CRM systém Microsoft Dynamics CRM Online. Jedná se o cloudovou podobu svého řešení pro řízení vztahů se zákazníky. Svými vlastnostmi a funkcemi vychází z připravovaného řešení „on-premise“ Microsoft Dynamics CRM 2011. Systém Microsoft Dynamics CRM Online poskytuje uživatelům přístup k zákaznickým informacím prostřednictvím známého prostředí aplikace Microsoft Outlook, uživatelé k nim však mohou přistupovat i prostřednictvím rozhranní webového prohlížeče nebo mobilu.

Cloudová služba v sobě zahrnuje propracovaný aparát usnadňujících uživatelům práci, jako je např. integrované business intelligence nástroje pro kontrolu nastavených cílů a výkonnosti, dashboardy zobrazující nejdůležitější informace v reálném čase či funkčnosti pro nastavení jednotných procesů.

Řešení umožňuje také správu dokumentů s využitím Microsoft SharePoint. Zcela novou funkčností je Microsoft Dynamics Marketplace, která nabídne uživatelům obsáhlý katalog aplikací a služeb. Zákazníci k ní budou moci přistupovat přímo prostřednictvím Microsoft Dynamics CRM Online s možností vyhledávat, třídit, filtrovat a stahovat vybrané aplikace včetně možnosti se přímo zkontaktovat s partnery Microsoftu.

Komentáře

Pouze registrovaní uživatelé můžou přidat komentář
 


Tip na oblíbený CRM systém eWay-CRM.
CRM portál
-->