NetSuite CRM+ je řešení, které firmám pomáhá zlepšit související procesy a jejich řízení. Podniky od malých společností až po globální organizace v široké škále odvětví mohou využít poměrně zajímavé funkce řízení vztahů se zákazníky včetně automatizace marketingu, automatizace prodeje, zákaznické podpory a služeb, vše v jediném cloudovém CRM systému. Již standardní verze zahrnuje užitečné vlastnosti jako řízení prodejního výkonu, řízení objednávek, správu partnerů a marketingové funkce. NetSuite CRM+ lze integrovat se stávajícími systémy nebo ho zakoupit jako součást plné sady spolu s aplikacemi ERP, ecommerce či automatizace business služeb.
Obr. č. 1: Rozsah Netsuite CRM+
Výhody NetSuite CRM+
- Řídí kompletní cyklus zákazníka od zájemce až po vyúčtování
- Zefektivňuje procesy řízení objednávek
- Zvyšuje prodejní výkon pomocí prognóz, řízení provizí a dalšího prodeje
- Cloudové řešení dostupné kdykoli, z kteréhokoli webového prohlížeče a mobilního zařízení
- Dashboardy v reálném čase specifikované podle rolí uživatelů poskytují přehled o výsledcích v prodeji, službách a marketingu
- Nabízí odpovídající efektivitu díky komplexnímu pohledu na data zákazníků
- Dodavatel garantuje bezproblémové customizace
- Řídí spolupráci s partnery
- Podporuje mezinárodní prodej a servisní organizace pomocí Global CRM
Funkcionality NetSuite CRM+
Automatizace prodeje NetSuite CRM+ nabízí prodejnímu týmu záznamy o každé příležitosti a jejím statusu, kompletní přehled potenciálních zákazníků a přístup k odpovídajícímu detailu v reálném čase. Prodejci mohou bez většího úsilí proměnit příležitosti na cenové nabídky a prodejní objednávky jen pomocí několika kliknutí. Díky rozsáhlé správě kontaktů a aktivit je snadné sledovat veškerou komunikaci se zákazníkem – telefonické hovory, schůzky, akce, atd.
Prodejní prognózy a řízení kvót S NetSuite CRM+ lze prodejní transakce vhodně rozdělit do jednotlivých kategorií. Prodej je možné lépe předpovídat díky prognózám v reálném čase. Prodejní tým může sám připravit reporty prodejních prognóz a srovnat aktuální prodejní výsledky s předpokládaným prodejem.
Správa prodejních provizí Tento nástroj zajišťuje, aby obchodní tým nemusel zbytečně trávit čas výpočtem svých odměn. V NetSuite CRM+ lze snadno nakonfigurovat pravidla poskytování prodejních provizí podle několika kritérii jako kvóty, prodej či ziskovost. Provizní plány mohou být nastaveny na měsíční, čtvrtletní nebo roční bázi.
Mobilní přístup – kdykoli, kdekoli NetSuite CRM+ podporuje mobilní zařízení jako iPhone, BlackBerry a Android a zajišťuje, aby uživatelé měli neustálý přístup k potřebným firemním informacím v reálném čase, ať už se nacházejí kdekoli. Uživatelé mají k dispozici údaje z kalendáře a nejaktuálnější reporty a ukazatele. NetSuite CRM+ lze také integrovat s nástroji Microsoft Outlook a Google Apps.
Automatizace marketingu Toto řešení umožňuje poměrně snadno zacílit, vytvořit, provést a změřit úspěch marketingových kampaní zaměřených na zájemce z různých zdrojů včetně webových stránek, vyhledávačů, emailů a eventů. Pomáhá firmám sladit kampaně a programy s prodejními akcemi a poskytuje kompletní reporty o ROI s přehledy nákladů kampaní a skutečného obratu, který vygenerovaly.
Řízení vztahů s partnery
NetSuite CRM+ nabízí kontrolu nad každým aspektem řízení vztahů s partnery. V samoobslužném centru partneři mohou zaznamenávat a sledovat všechny své potenciální klienty. Společnost získává kompletní přehled o prodejních aktivitách, objednávkách a potenciálních zákaznících partnerů.
Zákaznický servis a podpora Funkce NetSuite CRM+ umožňují přiřadit, sledovat a eskalovat případy v zákaznickém centru a obsloužit tak zákazníky rychleji a efektivněji. Zaměstnanci zákaznického servisu mají ucelený přehled o veškerých případech klientů a mohou dokonce vytvořit objednávky na další či podobné zboží a generovat tak větší obrat.
Reporty a analýzy Vestavěné dashboardy zobrazující data v reálném čase podle dané role, reporty a analýzy nabízejí uživatelům nástroj pro sledování klíčových výkonnostních ukazatelů a přístup k aktuálním reportům. Díky rozbalovacímu menu a přehledu o prodejních příležitostech, záznamech zákazníků a prodejních objednávkách mohou zaměstnanci podniknout potřebná opatření.
Obr. č. 2: Ukázka systému Netsuite CRM+
NetSuite CRM+ je možné bezplatně vyzkoušet - shlédnout online video demo nebo zažádat o trial verzi na
Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
. Pro více informací o NetSuite CRM+ navštivte webové stránky www.perficio.org
|
Komentáře