NetSuite CRM+

Tisk

netsuite-crm

NetSuite CRM+ je řešení, které firmám pomáhá zlepšit související procesy a jejich řízení. Podniky od malých společností až po globální organizace v široké škále odvětví mohou využít poměrně zajímavé funkce řízení vztahů se zákazníky včetně automatizace marketingu, automatizace prodeje, zákaznické podpory a služeb, vše v jediném cloudovém CRM systému. Již standardní verze zahrnuje užitečné vlastnosti jako řízení prodejního výkonu, řízení objednávek, správu partnerů a marketingové funkce. NetSuite CRM+ lze integrovat se stávajícími systémy nebo ho zakoupit jako součást plné sady spolu s aplikacemi ERP, ecommerce či automatizace business služeb.

netsuite crm wheel

Obr. č. 1: Rozsah Netsuite CRM+


Výhody NetSuite CRM+

  • Řídí kompletní cyklus zákazníka od zájemce až po vyúčtování
  • Zefektivňuje procesy řízení objednávek
  • Zvyšuje prodejní výkon pomocí prognóz, řízení provizí a dalšího prodeje
  • Cloudové řešení dostupné kdykoli, z kteréhokoli webového prohlížeče a mobilního zařízení
  • Dashboardy v reálném čase specifikované podle rolí uživatelů poskytují přehled o výsledcích v prodeji, službách a marketingu
  • Nabízí odpovídající efektivitu díky komplexnímu pohledu na data zákazníků
  • Dodavatel garantuje bezproblémové customizace
  • Řídí spolupráci s partnery
  • Podporuje mezinárodní prodej a servisní organizace pomocí Global CRM

 

Funkcionality NetSuite CRM+

Automatizace prodeje
NetSuite CRM+ nabízí prodejnímu týmu záznamy o každé příležitosti a jejím statusu, kompletní přehled potenciálních zákazníků a přístup k odpovídajícímu detailu v reálném čase. Prodejci mohou bez většího úsilí proměnit příležitosti na cenové nabídky a prodejní objednávky jen pomocí několika kliknutí. Díky rozsáhlé správě kontaktů a aktivit je snadné sledovat veškerou komunikaci se zákazníkem – telefonické hovory, schůzky, akce, atd.


Prodejní prognózy a řízení kvót
S NetSuite CRM+ lze prodejní transakce vhodně rozdělit do jednotlivých kategorií. Prodej je možné lépe předpovídat díky prognózám v reálném čase. Prodejní tým může sám připravit reporty prodejních prognóz a srovnat aktuální prodejní výsledky s předpokládaným prodejem.


Správa prodejních provizí
Tento nástroj zajišťuje, aby obchodní tým nemusel zbytečně trávit čas výpočtem svých odměn. V NetSuite CRM+ lze snadno nakonfigurovat pravidla poskytování prodejních provizí podle několika kritérii jako kvóty, prodej či ziskovost. Provizní plány mohou být nastaveny na měsíční, čtvrtletní nebo roční bázi.


Mobilní přístup – kdykoli, kdekoli
NetSuite CRM+ podporuje mobilní zařízení jako iPhone, BlackBerry a Android a zajišťuje, aby uživatelé měli neustálý přístup k potřebným firemním informacím v reálném čase, ať už se nacházejí kdekoli. Uživatelé mají k dispozici údaje z kalendáře a nejaktuálnější reporty a ukazatele. NetSuite CRM+ lze také integrovat s nástroji Microsoft Outlook a Google Apps.


Automatizace marketingu
Toto řešení umožňuje poměrně snadno zacílit, vytvořit, provést a změřit úspěch marketingových kampaní zaměřených na zájemce z různých zdrojů včetně webových stránek, vyhledávačů, emailů a eventů. Pomáhá firmám sladit kampaně a programy s prodejními akcemi a poskytuje kompletní reporty o ROI s přehledy nákladů kampaní a skutečného obratu, který vygenerovaly.


Řízení vztahů s partnery

NetSuite CRM+ nabízí kontrolu nad každým aspektem řízení vztahů s partnery. V samoobslužném centru partneři mohou zaznamenávat a sledovat všechny své potenciální klienty. Společnost získává kompletní přehled o prodejních aktivitách, objednávkách a potenciálních zákaznících partnerů.

 

Zákaznický servis a podpora
Funkce NetSuite CRM+ umožňují přiřadit, sledovat a eskalovat případy v zákaznickém centru a obsloužit tak zákazníky rychleji a efektivněji. Zaměstnanci zákaznického servisu mají ucelený přehled o veškerých případech klientů a mohou dokonce vytvořit objednávky na další či podobné zboží a generovat tak větší obrat.


Reporty a analýzy
Vestavěné dashboardy zobrazující data v reálném čase podle dané role, reporty a analýzy nabízejí uživatelům nástroj pro sledování klíčových výkonnostních ukazatelů a přístup k aktuálním reportům. Díky rozbalovacímu menu a přehledu o prodejních příležitostech, záznamech zákazníků a prodejních objednávkách mohou zaměstnanci podniknout potřebná opatření.

 

netsuite crm

Obr. č. 2: Ukázka systému Netsuite CRM+

 

NetSuite CRM+ je možné bezplatně vyzkoušet - shlédnout online video demo nebo zažádat o trial verzi na Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript . Pro více informací o NetSuite CRM+ navštivte webové stránky www.perficio.org

 

Komentáře

Pouze registrovaní uživatelé můžou přidat komentář
 


Tip na oblíbený CRM systém eWay-CRM.
CRM portál
-->