Business Report |
Aplikační řešení Business Report přináší pro uživatele objektivní pohled na jeho vlastní obchodní působení. Pro vrcholový manažment je zdrojem informací o potenciálních i reálních příjmech a o úspěšnosti obchodního tímu. Kromě toho obchodní, marketingoví nebo projektoví manažéři potřebují mít při komunikaci se zákazníkem množství informací z různích zdrojů soustředěných na jednom místě. Základním cílem řešení Business Report je poskytnout vedení společnosti klíčové informace o výsledcích a plánech práce obchodního oddělení, t.j. přehled o potenciálních, rozpracovaných, ukončených nebo neúspěšných obchodních případů v tabulkové i grafické formě tříděných podle různých kriterií (zákazník, obchodník, produkt, obchodní kanál a pod). Smyslem této evidence je možnost zachytit a vyhodnotit obchodní potenciál firmy z pohledu budoucích období, ale také minulosti, t.j. připravované, zaslané nabídky a samozřejmě následna úspěšnost/neúspěšnost těchto nabídek. Velmi důležitým přínosem je také centralizovaná správa kontaktů, koordinace a sledování plnění ůkolů, plánování dalších aktivit u zákazniků a sdílení informací ve firmě. Aplikace dovoluje komplexně zachytit komunikaci se zákazníkem po stránce obsahu i formy (záznamy ze setkání, e-maily, dokumenty,…) a zjednodušuje a automatizuje opakované činnosti (hromadná korespondence, tvorba dokumentů z předloh apod.). Současně může velice dobře posloužit jako ochrana před ztrátou informací o kontaktech a aktivitách při odchodu zaměstanců. Řešení se snaží podchytit „bílé“ místa v obchodním působení firem tak, aby vedoucí pracovníci mohli na základě takhle získaných informací produktivněji řídit obchodní tým, resp. zákaznické vztahy a tím zvyšovat i úspěšnost své firmy na trhu. Rozšiřujícím doplňkem aplikace je servisní modul umožňující sledování stavu řešení servisních hlášení od zákazníků (opravy, profilaktika, pravidelná údržba a pod ...) včetně souvisejících aktivit a dokumentů. Důležitou pomůckou pro servisní techniky je možnost evidence karet dodaných zařízení (strojů) včetně historie jejich oprav a údržby. Hlavní přínosy se dají krátce shrnout následovně :
Mezi potenciální zákazníky se řadí hlavně dodavatelé :
Business Report zasahuje svým obsahem do následujících oblastí:
|
Komentáře