Komunikační mapa a CRM: Silné nástroje pro úspěšný obchodní tým

Tisk

Možná i ve vašem oboru vede k získání zákazníka dlouhá cesta. Během ní se řada věcí povede, ale i pokazí: Zapomenete se klientovi ozvat, váš kolega nepošle včas nabídku nebo klient odejde, protože nedostal očekávaný servis.

klikněte zde pro pokračování
 

Automatizace procesů: Důvod, proč si váš tým zamiluje práci s CRM

Tisk

„Co když naši zaměstnanci nebudou chtít CRM používat?“ To je podle Štěpána Musila, obchodního ředitele Anabix CRM, nejčastější obava firem spojená se zavedením CRM. Řešení je podle něj jednoduché: vybrat systém, který obstará řadu úkonů místo vašich zaměstnanců.

klikněte zde pro pokračování
 

Pour Féliciter 2024

Děkujeme našim čtenářům a obchodním přátelům za projevenou důvěru a spolupráci v letošním roce, přejeme vám úspěšný nový rok 2024 a těšíme se na další spolupráci.

Vaše redakce CRM portálu.pf2013

 

Mobilní CRM a chat

Tisk

Představte si, že si stáhnete mobilní CRM, zapnete v něm chat a s technickou podporou proberete případné problémy. Tak má vypadat budoucnost mobilních CRM aplikací. Největší světoví výrobci CRM systémů totiž chtějí do mobilního CRM přidat právě možnost chatu s technickou podporou.

klikněte zde pro pokračování
 

Získejte věrnější zákazníky díky spojení marketingu a CRM

Tisk

Spousta firem vnímá CRM v první řadě jako systém, který zlepší a zefektivní práci jejich obchodních zástupců. Jenže správné využití dat vám může pomoci mnohem víc. Třeba k získání loajálnějších zákazníků díky lepšímu marketingu.

klikněte zde pro pokračování
 

4 věci, na které si musíte dát při zavádění CRM pozor

Tisk

Zaměstnanci, kteří si nezvyknou a nenaučí se pracovat se CRM systémem. Takový je podle výzkumu serveru CustomerThink hlavní důvod, proč drhne používání i kvalitních CRM. Shodly se na tom skoro dvě pětiny z více než 400 profesionálů, kteří se v posledních třech letech zúčastnili implementace CRM řešení.

klikněte zde pro pokračování
 

Vývoj CRM systémů

Tisk

„Obyčejná“ databáze klientů, která funguje jen na počítačích, na kterých je nainstalovaná. Tak vypadaly ještě před několika lety CRM systémy. Jejich vývoj je ale v posledních letech skutečně bleskový. Podívejte se proto s námi na 4 největší změny, kterými CRM systémy v posledních letech prošly.

klikněte zde pro pokračování
 

3 největší přínosy, které získáte se social CRM

Tisk

Před časem jsme vám představili social CRM a ukázali, jak ho používat. Možná si ale ještě nejste úplně jistí, co všechno vám přinese. Proto pro vás máme článek, ve kterém vám ukážeme 3 největší výhody social CRM. Pojďme na to!

klikněte zde pro pokračování
 

Kam kráčí CRM?

Tisk

Dovedete si představit, jak bude za 5 let vypadat CRM? Jestli si myslíte, že bude stále stejné, tak budete asi poměrně dost překvapení. Podle odborníků ho totiž čekají výrazné změny. Podívejte se na 5 nejvýraznějších.

klikněte zde pro pokračování
 

Lepší práce se zákazníky? Zkombinujte CRM a CEM

Tisk

Dát zákazníkům pozitivní zkušenost a získat tak loajální klienty. Takový je hlavní cíl CEM - tedy Customer experience managementu. Některé firmy si myslí, že nahradí i klasické CRM. Ovšem to tak úplně neplatí. CRM a CEM jsou dva různé systémy, které mají různé úkoly. Zatímco CRM pomáhá získávat informace o zákaznících a prodávat zboží, CEM jim umožňuje zprostředkovat zkušenost, kterou chtějí nebo čekají.

klikněte zde pro pokračování
 


Tip na oblíbený CRM systém eWay-CRM.
CRM portál
-->