Anabix CRM

Společnost Anabix CRM s.r.o. provozuje český online CRM systém Anabix, kde máte svoje klienty a historii veškeré komunikace na jedné stránce. Získejte okamžitý přehled, kdo s klientem mluvil, kdy s ním mluvil a o čem. Využívejte chytrou automatizaci vašich obchodních procesů. Zaregistrujte si 30-denní testovací účet zdarma.

 


Výhody Anabixu:

Vše důležité najdete na jedné stránce kontaktu
V Anabixu nemusíte otvírat spoustu oken, abyste se dostali k informacím, které potřebujete. Přehled o údajích klienta, aktivitách, úkolech, obchodních případech, přílohách i seznamech najdete na jednom místě.

Napojit si můžete libovolnou emailovou schránku
Propojením svých emailových schránek získáte přehled o odeslaných i přijatých emailech, které si s klienty vyměníte. Nemusíte do CRM systému zadávat emaily ručně.

Automatizujte svoji práci s CRM
Pryč jsou doby, kdy jste museli hlídat termíny obchodních případů, přemýšlet o návaznosti úkolů nebo složitě kontrolovat aktivitu s vašimi kontakty. Tohle a spoustu dalších věcí snadno vyřešíte pomocí automatizace (triggerů).

Anabix CRM - karta kontaktu

Obr. č. 1: CRM Anabix - ukázka karty kontaktu

 

Funkce Anabixu:

Stránka kontaktu – srdce vašeho podnikání
Žádné tabulky v Excelu, žádné další otevřené záložky. V Anabixu máte jeden kontakt na jednu stránku a všechny informace pohromadě: schůzky, telefonáty, poznámky, přílohy, úkoly, obchodní případy, dokonce veškerou emailovou komunikaci vás i vašich kolegů.

Seznamy – pořádek v kontaktech
Seznamy kontaktů lze roztřídit do jednotlivých skupin a segmentů. Mohou kopírovat cestu vašich zákazníků od zájmu, přes realizaci až po zákaznickou péči. Můžete v nich sdružovat obchodní partnery, tvořit seznamy pro jednotlivé uživatele nebo je třídit dle toho, co zakoupili. Seznamy jsou přehledné a stanou se nejen nedílnou součástí vašich obchodních procesů.

Vlastní pole – nastavte si, co chcete u klientů sledovat
Potřebujete si u kontaktů či obchodních případů poznamenat pro vás specifické informace? To není v Anabixu problém. Stačí si založit vlastní pole. Na výběr jsou pole textová, datumová, číselná či výběrová. Evidujte si narozeniny, svátky, výročí, obor podnikání, důvod nezájmu, provize a mnoho dalších pro vás důležitých dat.

Informace o firmách přímo v Anabixu
Zajímavá je karta firmy. Zadáte IČ českého či slovenského zákazníka a Anabix vám automaticky zobrazí a doplní informace z databáze MERK jako je název firmy, DIČ, fakturační adresa, počet zaměstnanců, okres i obor podnikání. Přímo na kartě firmy najdete také tlačítko MERK, kterým odkryjete další užitečné informace (přehled vlastníků, jednatelů, zisky, dotační granty, důležité změny, a dokonce i zajímavosti z médií).

Úkoly
Úkoly jsou základem práce v Anabixu. Vytvářet je můžete jak sami sobě, tak je delegovat na své kolegy. K dispozici máte tvorbu kategorií a šablon, které se hodí pro automatizaci procesů. Schůzky a události si můžete rovněž propisovat do Google kalendáře a abyste nebyli ve stresu, Anabix vám bude pravidelně posílat souhrn denních úkolů, případně úkolů po termínu, a to přímo na váš email.

Obchodní případy
Sledujte své zakázky od začátku do konce, získejte o nich přehled a nezapomínejte je dotahovat. Obchodní případy v Anabixu využijete nejčastěji pro akvizici nových klientů, ale hodit se vám budou také pro realizace zakázek či časově omezený zákaznický servis. V případě, že pracujete ve vzdělávací firmě či prodáváte nemovitosti, využijete také hromadné obchodní případy. Ty slouží k zadání všech účastníků/klientů a sledování komunikace nad celou zakázkou.

Emaily
Už se nikdy nebudete muset přehrabovat v emailech a hledat starou konverzaci s klientem. V Anabixu je najdete v kopii roztříděné přímo na kartách kontaktů. Stačí si spojit vaše emailové schránky a synchronizace již zařídí vše potřebné.

Automatizace (Triggery)
Dle informací výrobce systému Anabix zákazníci na aplikaci nejvíce oceňují možnosti automatizace. Je možné systém nechat hlídat termíny, aktivitu nad kontakty a řídit obchodní proces. Díky tomu budete mít více času na své podnikání. Je možné si vytvořit komunikační mapu obchodních procesů a tu ve spolupráci s dodavatelem převést do nastavení triggerů.

Reporty aktivit, úkolů i obchodních případů
Přehled získáte díky reportům. Reporty jsou zdařilým nástrojem, který usnadní přehled nad činností nejen vaší, ale i vašich podřízených. Sledujte, kdo z podřízených má nejvíce telefonátů nebo schůzek, kolik úkolů zvládli a co jim ještě zbývá. Díky reportu obchodních případů se dozvíte, počet obchodních případů dotáhnutých do konce, prohraných i odložených na později.

Práva dle uživatelských rolí
Velkou výhodou online CRM systému je přehlednost veškeré komunikace s klientem, kterou vede s někým z vaší firmy. Někdy ale nastanou situace, které vyžadují omezení viditelnosti těchto dat. Tyto případy je možné řešit díky uživatelským rolím, kdy je jen na vás, kterému uživateli povolíte vidět všechno a u koho naopak zvolíte omezený přístup.

Import i export dat podle svých potřeb
Pokud jste se rozhodli přejít k Anabixu z jiného CRM systému nebo jste dosud pracovali s Excelem a potřebujete importovat větší množství kontaktů, firem, aktivit a mnoho dalšího, pak je možné využít nástroje importu. Na přehledu kontaktů, firem, aktivit, úkolů i obchodních případů najdete také možnosti exportu. Vybrat si můžete kompletní export nebo si vyfiltrovat data a export provést pro danou množinu dat.

Napojení na nejpoužívanější online fakturační systémy
Systém nabízí přehled o stavu faktur přímo na kartě kontaktu zákazníka, a to včetně kompletních informacích o platbách. Spojení je nachystáno pro nejpoužívanější online fakturační systémy – českou a slovenskou SuperFakturu, Fakturoid, FAPI a iDoklad. Formou ručního importu lze také nahrát faktury ze systému Pohoda.

Chytré emaily
Spojení Anabix a SmartEmailingu umožní přenášet kontakty skrz propojené seznamy. Díky tomuto propojení můžete posílat hromadné emaily nebo si připravit série emailů, které se automaticky rozešlou při přidání kontaktu do seznamu v Anabixu. Samozřejmostí je sledování statistik o odeslání, otevření emailu nebo o kliknutí na odkaz.

Sledujte vyplácené provize skrz AffilBox
Pro partnerský program výrobce systému Anabix se osvědčil provizní systém AffilBox. Pokud chcete o vašich obchodních partnerech rovněž získat přehled přímo v CRM systému, využijte tuto kombinaci.

Integrované API
Máte vlastní systém na svá data či formuláře na sběr kontaktů z webu? Potřebujete propojit Anabix se softwarem, který zatím nemáme napojen? Využít můžete připravené API. V tom případě můžete kontaktovat dodavatele Anabixu, nebo můžete seznámit svého programátora s příslušnou API dokumentací.

 

Co dále můžete očekávat od CRM Anabix:

  • průhledné tarify podle počtu kontaktů a uživatelů s roční, pololetní či čtvrtletní platbou,
  • veškeré funkce systému dostupné ve všech tarifech bez příplatků,
  • prostředí systému v češtině a angličtině,
  • přístup do účtu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu přes libovolný internetový prohlížeč,
  • bezpečnost dat a zálohování systému,
  • splnění požadavků GDPR,
  • českou zákaznickou podporu s online konzultacemi zdarma,
  • pravidelné články a videa na blogu informující o novinkách, doporučených postupech práce s Anabixem i tipech na rozvoj v oblasti podnikání,
  • osobní setkání v rámci veletrhů, konferencí či pracovních obědů,
  • partnerský program pro spokojené klienty a další obchodní partnery.


Anabix je CRM řešení, díky kterému můžete získat poměrně jednoduchý a výkonný nástroj pro správu a péči zákazníků. S Anabixem budete mít rychlý přehled, kdo, kdy a o čem s klienty komunikoval. Dodavatel nabízí možnost registrovat si plnohodnotný testovací účet a vyzkoušet Anabix na 30 dní zdarma - https://www.anabix.cz/try/
O online ukázku či konzultaci zdarma je možné si požádat na Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

 




Tip na oblíbený CRM systém eWay-CRM.
CRM portál
-->