eBRÁNA system

ebrana system

eBRÁNA system je tak trochu jiné, poměrně komplexní CRM řešení, kromě správy klientů a podpory obchodování totiž nabízí mnoho užitečných funkcí, které cílí především na zjednodušení a zefektivnění vnitrofiremní komunikace včetně takových “maličkostí” jako je např. uspořádání firemního grilování nebo informace o narozeninách kolegy.

Každou oslavu je ovšem třeba si nejprve zasloužit, proto se eBRÁNA system soustředí primárně na obchodování.

Vše začíná důslednou, přesto jednoduchou a přímočarou, evidencí poptávek. Pokračuje předáním vyplývajících úkolů dovnitř do firmy přes “aktivity” s možností sledování průběhu řešení a končí předáním výsledku zákazníkovi, včetně možnosti vyhodnocení celého obchodního případu.

Protože základem úspěchu každé firmy jsou spokojení a vracející se zákazníci, obsahuje eBRÁNA system centrální databázi na jejich evidenci. Ke klientům mají, dle svých práv, přístup všichni obchodníci, rozšiřují sdílenou databázi kontaktů a vytváří tolik potřebnou segmentaci, kterou lze následně využít pro cílené oslovování a určení obchodního potenciálu. Databázi kontaktů lze snadno a automaticky synchronizovat i do mobilu.

V detailu každé firmy je samozřejmě dostupná i veškerá obchodní komunikace. Nechybí ani přehled zakázek, tedy možnost porovnání výnosů a nákladů.

 

ebrana system vnitrofiremni komunikace nakres

Obr. č. 1:eBRÁNA system - komunikační schéma



eBRÁNA system je postaven jako cloudové řešení, je tedy dostupný on-line z webového prohlížeče přes váš počítač, tablet nebo také chytrý telefon. Pravidelná aktualizace systému probíhá zcela zdarma, ihned po vydání nové verze. Samozřejmostí je důraz na bezpečnost celého řešení a zálohování dat.

Přehled základních funkčností:

  • Evidence klientů a obchodních kontaktů - představuje centrální evidenci klientů a navazujících obchodních kontaktů včetně možnosti synchronizace kontaktů do mobilu. Důležitou funkcí je možnost obchodní segmentace a určování obchodního potenciálu u jednotlivých firem.
  • Aktivity - je jednoduchý úkolovací systém, který tvoří základ vnitrofiremní a obchodní komunikace. Pomocí aktivity lze zadat jak úkoly, tak i žádost o schválení dovolené nebo čerpání nákladů. Aktivity lze navzájem propojovat, což umožňuje zvládnout i složitější projekty.
  • Zakázky a ekonomika - umožňují evidenci jednotlivých obchodních případů včetně sumarizace nákladů a výnosů. Zakázky obsahují nástroj na tvorbu konkrétních nabídek za pomoci kalkulací. Obchodní případ lze standardně dokončit vystavením faktury.
  • E-mailový klient a Kontakty - díky integrovanému e-mailovému klientovi již nebudete mít žádný nepořádek v poště. E-maily lze jednoduše napojovat na firmy a aktivity, případně přímo z aktivit psát e-maily. Vše je přehledně zatřízeno přímo k zákazníkům.
  • Plánovací kalendář - už nikdy nezapomenete na důležitou pracovní schůzku nebo úkol. Plánovací kalendář umožňuje přímo propojit událost s obchodní nebo výrobní aktivitou a vytváří tak poměrně dokonalý přehled o průběhu řešení obchodního případu. Neméně důležitou funkcí je snadné svolávání společných porad přes sdílené kalendáře. Kalendář funguje na bázi mezinárodního standardu ICS.
  • Přehledná pracovní plocha - za pomoci jednoduše nastavitelné pracovní plochy bude mít každý zaměstnanec rychlý přehled ve svých úkolech a bude tak vědět, kdy má co udělat. Dále lze na plochu zapnout widgety s náhledem na e-mailovou schránku, kalendář nebo také sociální části systému.
  • Vnitřní sociální síť - zbavte se za pomoci Nástěnky a Významých událostí hromadných e-mailů a podpořte vztahy mezi kolegy. Příspěvky na nástěnku lze komentovat a "lajkovat".
  • Články - slouží ke sdílení informací a interní nařízení mezi spolupracovníky. Články lze zviditelnit pouze pro konkrétní osoby nebo také oddělení.
  • Rezervace - slouží pro zamlouvání sdílených předmětů ve firmě. Můžete si tak s jeho pomocí snadno rezervovat příslušné statky jako např. zasedací místnost nebo firemní automobil.
  • Docházka - vytváření přehled o docházce zaměstnanců v rámci jednotlivých dnů. Může sloužit jako podklad pro mzdovou účetní.
  • Výkazy práce - zaměstnanci si mohou vykazovat čas strávený na úkolech přímo do jednotlivých Aktivit nebo Zakázek, což může sloužit jako podklad pro nákladovou stránku u jednotlivých Zakázek. Dalším výstupem je možnost sledování produktivity práce.
  • Uživatelé systému - slouží k evidenci údajů o zaměstnancích a uchazečů o zaměstnání včetně nastavených přístupových práv.


Více informací o eBRÁNA systemu se dozvíte na adrese http://system.ebrana.cz . Na stránkách lze mimo jiné získat přístup do zkušební verze.

 

ebrana system 2-mit sve vlastni ukoly

 

Obr. č. 2:eBRÁNA system - ukázka rozhraní

 




Tip na oblíbený CRM systém eWay-CRM.
CRM portál
-->