CRMPLUS na webové platformě |
CRM systém CRMPLUS, který již od roku 2009 vyvíjí a dodává na trh zlínská společnost Technodat Develop, s.r.o., se od svého vzniku profiloval jako desktopová aplikace s množstvím modulárních rozšíření, díky kterým si systém získal řadu příznivců z různých odvětví. Čas ovšem nelze zastavit a vývojáři CRMPLUS dodali na trh začátkem léta novou generaci tohoto produktu, který si velmi dobře rozumí s webovými prohlížeči. A to nejen na PC, ale zejména s těmi na chytrých telefonech a tabletech. CRMPLUS tak vychází vstříc zejména obchodníkům a manažerům, kteří tráví spoustu času na cestách a přistupovat k datům přes desktopovou aplikaci je pro ně složitější. Nová webová aplikace získala název WebClient CRMPLUS a během letošních prázdnin se rozšířila mezi stávající CRMPLUS zákazníky, kteří si ji velmi rychle osvojili. Obr. č. 1: Přihlašovací dialog CRMPLUS WebClient
Ovládání a designPrvotním cílem webově orientované aplikace bylo rychlé a snadné získání informací a kontaktů z databáze systému tzv. "na cestě". Tomu byl přizpůsoben i design a jednoduché ovládání, které zákazníci dobře znají z jiných aplikací na chytrých telefonech. Postupem času však aplikace získávala na zajímavých funkcionalitách, a to zejména v oblasti editace a vkládání nových dat.
Obr. č. 2: Ovládání CRM systému CRMPLUS WebClient
Po výběru konkrétního záznamu (například firmy) se zobrazí její detail. V horní části tohoto detailu jsou umístěny hlavní informace jako název (vlastní či dle OR), adresa, GPS souřadnice či kontakty a pod těmito údaji se nachází další rozklikávací boxy, které shromažďují informace o propojených objektech. V případě firmy jsou to například seznamy kontaktních osob a jejich adres, příležitostí, obchodních případů, souborů, záznamů, emailů a dalších agend CRMPLUS.
Pokud je k dané agendě v CRMPLUS připojena tisková sestava, jednoduchým kliknutím na ikonku lze potřebné údaje exportovat do PDF a uložit na příslušném zařízení. Obr. č. 3: Design CRM systému CRMPLUS WebClient
Administrace a "skryté" menuNový WebClient CRMPLUS si neklade za cíl suplovat jakékoliv zásahy administrátora, protože veškerá administrace tohoto modulu se provádí ve známém desktopovém prostředí, v němž jsou správci "jako doma". Modul je plně administrovatelný, takže pokud zákazník pracuje s nastavením práv nebo přístupy dle středisek, toto nastavení se přebírá i pro webového klienta. Položky jednotlivých agend je možné ve webovém klientovi potlačit či zobrazit a lze je pomocí lokalizace přejmenovat či přeložit do jiné jazykové mutace. Nejpoužívanější agendy jsou uživatelům přístupné na hlavním panelu obrazovky, ostatní agendy přes "slide menu" v pravé části aplikace. V tomto menu nalezne uživatel také nabídku pro odhlášení.
Plánovač a připomínky, Dashboard v plánu dalšího vývojeDo aplikace WebClient nezapomněli vývojáři doplnit i často používanou kalendářovou komponentu pro evidenci úkolů a událostí či sledování připomínek. Samozřejmostí pak zůstává možnost zadat nový úkol, a to i úkol delegovaný jinému zaměstnanci. Neméně optimistický je i plán dalšího vývoje. Vývojáři slibují uživatelům v další fázi přehledný Dashboard, který je bude aktuálně informovat o stavech a předpokládaných obratech příležitostí nebo aktuálním stavu Pohledávek, Závazků a Obratů u firem. Obr. č. 5: Plánovač CRM systému CRMPLUS WebClient
Zaujal Vás WebClient? Vyzkoušejte si jej a napište si o nezávaznou nabídku…Na novém produktovém webu – www.crmplus.cz – máte možnost získat bezplatný přístup k testovací trial-verzi obou platforem CRMPLUS. Můžete si vyzkoušet práci v klasické desktopové variantě CRMPLUS, a pro Vás, kteří se pohybujete spíše na cestách, je zde připravena i testovací trial-verze nového modulu WebClient. Stačí se jen krátce zaregistrovat pro zaslání přístupových údajů v sekci Poptávka – Ihned vyzkoušet CRMPLUS: http://crmplus.cz/poptavka/ihned-vyzkouset-crmplus V případě zájmu o nezávaznou nabídku můžete kontaktovat produktové manažery CRMPLUS.
|