Sprinx CRM |
Sprinx CRM je vyspělý obchodní systém pro firmy střední velikosti, který slouží nejen k řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management), ale také k řízení obchodní činnosti firmy. Řešení Sprinx CRM je jedno z mála řešení vyvinutých zde na českém trhu pro firmy střední velikosti. Systém umožňuje pečlivě sbírat a evidovat údaje o zákaznících a na základě jejich analýzy důsledně naplňovat potřeby stávajících zákazníků, a tím zvyšovat obrat a zisk. Sprinx CRM obsahuje také všechny potřebné nástroje pro realizaci marketingových kampaní, pomocí kterých lze oslovit a získat nové zákazníky. Systém Sprinx CRM umožňuje efektivně řídit činnost obchodního oddělení a prostřednictvím přehledných reportů poskytuje informace o dosažených výsledcích. Možnost integraceNaše řešení umíme provázat s vašimi dalšími interními systémy, a tím plně využít všechna data, která již o svých zákaznících máte k dispozici. Aplikaci je například možné provázat s programy účetními,personálními, mzdovými, zkrátka všemi, které již ve vaší firmě využíváte. CRM řešení může být provozováno on-line nebo off-line. K synchronizaci úkolů či e-mailů včetně příloh můžete využívat produkt Sprinx CRM Outlook Sync. Řešení je možné propojit s interním nebo externím HelpDeskem či Call Centrem. Rozsáhlé možnosti integrace s dalšími systémy Řeší všechny funkce obchodního systému. Možnost optimalizacePotřebujete-li pro svou obchodní či marketingovou činnost obohatit CRM řešení o specifické funkce, upravíme jej na míru přesně podle vašich požadavků. Snadná obsluha Sprinx CRM řešení pracuje v prostředí internetového prohlížeče. Přístup k datům tedy máte kdykoliv z jakéhokoliv místa na lokální síti, přes internet, z vlastního či veřejného zařízení i přes mobilní telefon. Snadná údržba a administraceVeškeré změny, úpravy systému (jako je např. přidání nového uživatele CRM) si můžete velmi snadno v systému provést sami. Úpravy se automaticky promítnou všem uživatelům a to i pomocí vzdáleného přístupu. Důslednou implementací moderních technologií je umožněno provozovat systém na firemním Intranetu a Internetu, hostovat aplikaci či přizpůsobit ji konkrétnímu uživateli a účelu a dále rozšiřovat již tak bohatou funkčnost. Zásadní přínosy řešení CRM
AktivityAktivity umožňují efektivní sledování obchodní činnosti firmy, servisní podpory existujících zákazníků a zaznamenávání historie komunikace se zákazníky a obchodními partnery. Aktivity tvoří jádro systému Sprinx CRM. Základním přínosem je provázání obchodních případů s obchodními kontakty, s dokumentací ve formě nabídek, ceníků, objednávek s definovanými projekty a definovanými týmy ve firmě (obchod, servis, call centrum, helpdesk a další) a zvláště se široce používanými kancelářskými aplikacemi z balíku Microsoft Office. Tam, kde je to možné a vhodné, je vedení záznamů o aktivitách automatizováno. Funkce
KontaktyKontakty umožňují strukturované ukládání a systematickou práci s firemními kontakty, zajišťují bezpečnost přístupu ke kontaktům z pohledu oprávnění jednotlivých uživatelů nebo skupin uživatelů. Sprinx CRM umožňuje provázání kontaktů s firemními aktivitami, obchodními kampaněmi a projekty, a obsahuje mj. i nástroje pro sledování právní provázanosti kontaktů (mateřské a dceřiné společnosti,pobočky, střediska). Funkce
Sklad vám nabízí:
Zároveň budete moci sledovat historii dodaných výrobků jednotlivým zákazníkům. DokumentyDokumenty umožňují organizované ukládání a práci s firemními dokumenty, zajišťují bezpečnost přístupu z hlediska oprávnění jednotlivých uživatelů nebo skupin uživatelů a řídí jejich přístupová práva jako čtení, úpravy či mazání dokumentů nebo jejich částí. Umožňuje provázání dokumentů s firemními kontakty, aktivitami a projekty. Zároveň obsahuje nástroje k prohledávání uložených dokumentů. Funkce
Sprinx CRM StartVšem, kteří mají zájem vyzkoušet funkce systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) je určena aplikace Sprinx CRM Start, kterou lze bezplatně získat v anglickém i českém jazyce na internetové adrese: www.sprinxcrmstart.com Demoverze je zdarma a po registraci není omezena doba její platnosti.Produkt Sprinx CRM Start úspěšně prošel náročným testováním v laboratořích společnosti VeriTest a získal certifikaci pro Windows Vista™. Tento produkt je tak prvním CRM řešením certifikovaným pro Windows Vista™ v České republice. Sprinx CRM lze rozšířit o vlastnosti dalších specializovaných modulů.Sprinx CRM Premium PackRozšiřující modul, který obohacuje CRM aplikaci o další funkce, jako je sledování odvedené práce ve firmě, vlastní call centrum a řízení oběhu dokumentů. Sprinx HelpDeskAplikace pro evidenci požadavků na opravy, úpravy nebo servisní zásahy u dodávaných produktů, jejich vyřízení a sledování průběhu zpracování. Sprinx CTI ClientSoftware pro propojení telefonní ústředny s databází zákazníků, umožňující zefektivnit a zrychlit vyřizování telefonních hovorů. Sprinx CRM Outlook SyncAplikace pro automatickou synchronizaci dat mezi programem Microsoft Outlook a Sprinx CRM. Sprinx MapReportUmožňuje zobrazit výsledky prodejů, aktivity obchodníků, náklady na marketingové akce apod. přímo na mapě včetně výsledků v regionech. |
Komentáře