Řízení interakcí v sociálních sítích

Tisk

Výkonný ředitel společnosti Oracle Larry Ellison představil na konferenci Oracle OpenWorld sadu Oracle Social Relationship Management (SRM). Jedná se o integrovanou službu, která podnikům umožňuje analyzovat a řídit interakce napříč různými sociálními médii, resp. platformami. Tyto procesy probíhají v reálném čase a poskytují podnikům celkový pohled na chování spotřebitelů. Pomocí Oracle SRM lze sledovat dění v sociálních sítích, zapojit se do něj, vytvořit si nové obchodní příležitosti, podpořit prodej.

 


Sada Oracle Social Relationship Management je integrována s dalšími podnikovými aplikacemi společnosti Oracle včetně Oracle Fusion Marketing, Oracle Fusion Sales Catalog, Oracle ATG Web Commerce a Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) Sociální média mohou díky tomu transformovat i další obchodní procesy. Marketingové týmy dokáží pomocí Oracle SRM integrovat sociální média do svých webových stránek a dalších marketingových nástrojů.


Sada Oracle SRM poskytuje komplexní pohled na chování spotřebitelů pomocí následujících komponent:

  • Oracle Social Network: Poskytuje zabezpečenou platformu pro spolupráci v reálném čase, která je dostupná uživatelům uvnitř i vně organizace.
  • Oracle Social Marketing: Marketingoví specialisté mohou pomocí tohoto nástroje centrálně vytvářet, publikovat, moderovat, řídit, měřit a reportovat kampaně napříč různými sociálními sítěmi a platformami. Nástroj umožňuje publikovat obsah v sociálních sítích, získávat fanoušky a přizpůsobovat vnímání značky konkrétním situacím.
  • Oracle Social Engagement & Monitoring Cloud Service: Služba umožňuje organizacím analyzovat interakce v sociálních médiích. Díky tomu lze zlepšit služby zákazníkům, prodejní týmy mohou např. zefektivnit své nabídky. Podniky lépe porozumí svým zákazníkům a díky monitoringu signálů a trendů na sociálních sítích budou moci ihned adekvátně reagovat.
  • Oracle Social Sites: Poskytuje komplexní editační instrumenty pro dynamický vývoj a publikování sociálních webů. S nástrojem mohou snadno pracovat i uživatelé bez speciálních technických znalostí.
  • Oracle Data and Insights: Služba určená pro rostoucí podniky, která poskytuje potřebné informace o externích subjektech (adresáře, analýzy apod.).


Sociální média mění způsob, jak organizace komunikují se svými partnery, a tím i celé podnikání,” zmiňuje Thomas Kurian, výkonný viceprezident pro vývoj produktů ve společnosti Oracle. „Oracle Social Relationship Management umožňuje zákazníkům přijmout tyto změny a integrovat nástroje potřebné pro práci se sociálními sítěmi do svých stávajících aplikací a služeb.”

Podrobnější informace (v angličtině) např. na Oracle Cloud

Související informace k sociálnímu CRM naleznete  např. v článku: Sociální CRM

 

O konferenci Oracle OpenWorld

Konference Oracle OpenWorld v San Francisku je nejvýznamnějším setkáním roku pro zákazníky a partnery společnosti Oracle i pro všechny odborníky na příslušné technologie. Cílem této akce je pomoci podnikům v optimalizaci stávajících systémů a při porozumění průlomovým budoucím technologiím. Konference se účastní více než 50 000 návštěvníků z více než 140 zemí. Nabízí více než 2 100 vzdělávacích setkání, 400 ukázek produktů a stánky 450 partnerů. Zákazníci zde představují své inovativní aplikace, middleware, databáze, servery, úložné systémy i řešení infrastruktury založené na produktech společnosti Oracle. Konference Oracle OpenWorld 2012 probíhá od 30. září do 4. října v San Francisku v komplexu Moscone Center.