• Získejte věrnější zákazníky díky spojení marketingu a CRM

    Spousta firem vnímá CRM v první řadě jako systém, který zlepší a zefektivní práci jejich obchodních zástupců. Jenže správné využití dat vám může pomoci mnohem víc. Třeba k získání loajálnějš... + celý článek
  • 4 věci, na které si musíte dát při zavádění CRM pozor

    Zaměstnanci, kteří si nezvyknou a nenaučí se pracovat se CRM systémem. Takový je podle výzkumu serveru CustomerThink hlavní důvod, proč drhne používání i kvalitních CRM. Shodly se na tom skoro dvě pětin... + celý článek
  • Vývoj CRM systémů

    „Obyčejná“ databáze klientů, která funguje jen na počítačích, na kterých je nainstalovaná. Tak vypadaly ještě před několika lety CRM systémy. Jejich vývoj je ale v posledních letech skutečně blesk... + celý článek
  • Kam kráčí CRM?

    Dovedete si představit, jak bude za 5 let vypadat CRM? Jestli si myslíte, že bude stále stejné, tak budete asi poměrně dost překvapení. Podle odborníků ho totiž čekají výrazné změny. Podívejte se na 5 n... + celý článek
  • CRM trendy

    Rok 2016 je tady a s ním i spousta odhadů a předpovědí. Nechybí mezi nimi ani výhledy analytiků na to, co rok 2016 přinese v oblasti CRM systémů. Podívali jsme se proto do jejich článků a vybrali 5 nejsklo... + celý článek

FOXCONN CZ používá Microsoft Dynamics CRM

Tisk

FOXCONN CZ s.r.o., přední výrobce v segmentu výpočetní a komunikační techniky, se rozhodl nasadit profesionální CRM systém pro efektivnější řízení obchodních příležitostí nejen v tuzemsku, ale také pro akviziční kampaně v regionu EMEA. Ve výběrovém řízení byl díky své komplexnosti vybrán Microsoft Dynamics CRM, který mimo jiné přináší i přehledný manažerský reporting v oblasti nových obchodních příležitostí.
FOXCONN CZ se rozhodl pro implementaci cloudového řešení CRM Online. Pro implementaci byla vybrána společnost LLP CRM, a to na základě prokazatelných zkušeností z výrobního sektoru a jejích implementačních zkušeností.
Jedním z důvodů, proč jsme se rozhodli investovat prostředky do CRM, bylo povzbudit ochotu sdílet informace mezi obchodními týmy napříč naší korporací. Na spolupráci s LLP oceňuji zejména lidský přístup, vstřícnost a mnohaleté zkušenosti se zaváděním CRM“,  řekl Pavel Dvořáček, Business Project Manager, FOXCONN CZ s.r.o.

Komentáře

Pouze registrovaní uživatelé můžou přidat komentář
 

Novinky od výrobců

Recenze CRM



Tip na oblíbený CRM systém eWay-CRM.
CRM portál
-->