InTouch CRM |
Vývoj systému InTouch CRM byl zahájen přibližně v roce 2000. Od té doby se z něj stalo poměrně vyspělé řešení se spoustou funkcí. Nicméně, svoji schopnost tvářit se přívětivě a jednoduše si software zachoval dodnes. Pro firmy není snadné řídit své týmy pomocí papírků, Outlooku nebo excelovských tabulek. Společnost, která se o něco takového pokouší, brzy narazí na spoustu omezení. Obr. č. 1: Ukázka systému InTouch CRM K standardním funkcím dobrého CRM jistě patří podpora rozesílání hromadných emailů, podpora zobrazení kontaktů v mapě, dokonalá integrace s emailem, správa dokumentů, možnosti sdílení mezi uživateli nebo tiskové výstupy. InTouch CRM ale často překračuje hranice běžných CRM systémů, takže v něm najdete i méně běžné funkce, jako např. správu firemních financí, sklady nebo evidenci výkazů práce. CRM podporuje synchronizaci se službami Google. Je možné synchronizovat emaily, úkoly, schůzky nebo kontakty do vašeho mobilu.
Způsob pořízení systémuInTouch CRM může být pořízen mnoha způsoby. Licenci je možné koupit a nebo je možné si celý systém pronajmout jako cloudové řešení. Je k dispozici také verze zdarma pro týmy do tří uživatelů. Obr. č. 2: Ukázka systému InTouch CRM Použité technologieSystém InTouch CRM je naprogramován v jazyce Java a jedná se o webovou aplikaci. K užívání není třeba realizovat žádné instalace. Stačí pouze internetový prohlížeč. InTouch CRM funguje i na počítačích s MacOS, na Linuxu a samozřejmě na Windows. Je kompatibilní s chytrými telefony a tablety (např. iPad). |
Komentáře