Hypos CRM |
Hypos CRM je systém pro řízení firmy a komunikaci se zákazníky, který stojí na bázi vnitrofiremní sociální sítě.
Obr. č. 1: Ukázka systému Hypos CRM
Výrobce Hypos CRM uvádí, že systém při svém vývoji stavěl na třech základních pilířích – Přehlednost, Komunikace a Přizpůsobitelnost. PřehlednostSystém historicky vznikal pod přísným dohledem UX designerů, kteří vedli zkušené programátory. Přehlednost a nadčasový design se neokouká a neodvádí pozornost od podstatných informací. KomunikacePrvek Zeď, na které mohou uživatelé komunikovat v rámci svého oddělení či napříč celou firmou je dobře známý ze sociálních sítí. Zeď přináší prvek uvolněnosti a kreativity. Inbox zase oprostí uživatele od nutnosti používat e-mail a pomůže zvýšit efektivnost práce. S Inboxem je totiž možné komunikovat s celým oddělením jako s jediným příjemcem. Systém notifikací upozorní na důležité události ve firmě. Uživatel systému tak nepřehlédne pozvání na poradu či přiřazený úkol. Vedoucí jsou zase upozorněni na splněný úkol či na posun v obchodním případu. PřizpůsobitelnostHypos CRM není systém, ve kterém je problém se vyznat a funkcionalita je striktně daná. Dodavatel standardně provádí analýzu stavu a potřeb společnosti, navrhne možná vylepšení ve vnitrofiremních procesech a celý systém následně nastaví. Systém slouží stejně dobře obchodním společnostem, výrobním firmám, neziskovým organizacím, municipalitám, či penzionům a hotelům. Napsali o produktu:Implementací systému Hypos CRM jsme získali efektivní nástroj pro řízení zakázek a procesů v naší firmě. Díky přehlednému a intuitivnímu prostředí systému se všichni zaměstnanci dokázali rychle novému nástroji přizpůsobit a začít s ním pracovat na každodenní bázi. Vyhodnocování jednotlivých úkolů nám umožňuje operativně reagovat na průběh projektu a vést tak zakázky ekonomicky efektivním směrem. |
Komentáře