ACT! |
ACT! je světově nejprodávanější CRM systém pro správu kontaktů a komunikace se zákazníky. Dokáže efektivně evidovat informace, organizovat denní aktivitya úkoly, umožňuje komunikovat a sdílet informace. ACT! používá v celém světě více než 2,7 miliónů uživatelů a 41.000 firem. ACT! umožňuje integraci s jinými aplikacemi jako jsou např. Microsoft® Outlook®, Word, and Excel® nebo LotusNotes. ACT! umožňuje práci jednomu uživateli nebo více uživatelům pracujícím v síti, off-line na notebooku nebo také přes Internet pomocí internetového prohlížeče. Díky těmto vlastnostem máte k dispozici potřebné informace kdykoliv potřebujete a můžete tak budovat silné zákaznické vazby. ACT! je poskytován v těchto základních verzích:
Srovnání vlastností edicí viz ACT!2008 - srovnání vlastností. Aktuální demo verzi ACT!2008 si můžete stáhnout na www.acmark.cz/download ACT! - umožňuje…Správa Firem a Kontaktů.
Správa firem a kontaktůZákladní funkcí ACT! je evidence Firem a Kontaktních Osob. K těmto je možno přiřazovat libovolné kontaktní informace. Databáze je dodávána se základním nastavením. Přednastavená pole je možno uživatelsky bez omezení přidávat, odstraňovat a měnit jejich vlastnosti. Evidované kontaktní informace a k nim přiřazené záznamy umožňují sledovat vývoj komunikace s jednotlivými kontakty nebo jejich skupinami. Ke kontaktům a skupinám kontaktů můžete přiřazovat informace jako např.:
Součástí aplikace je dokonalé vyhledávání podle všech polí v databázi a libovolných zákaznicky definovaných kritérií. ACT! a jeho vlastnosti jsou koncipovány tak, aby co nejvíce ulehčovali zaznamenávání informací a jejich zpětné použití v každodenní obchodní praxi. Řízení časuŘízení času je velice důležitý prvek v obchodní činnosti. ACT! má vybudované silné nástroje pro řízení času pracovníků firmy. Umožňuje plánovat různé typy aktivit jako např. telefonáty, obchodní jednání, úkoly a pod. Všechny naplánované aktivity je možno zobrazit členům pracovní skupiny pomocí kalendáře. Pokud je aktivita ukončená automaticky se zaznamená do historie Firmy nebo Kontaktní Osoby, které se to týká. U aktivit je možno nastavit způsob upozornění nebo periodicitu jejího opakování, prostřednictvím e-mailu můžete pozvat její účastníky. Aktivity je možno plánovat i pro jiné členy týmu než je aktuální uživatel. Samozřejmostí je synchronizace aktivit s kalendářem Outlooku. Správa obchodních příležitostíACT! umožňuje jednoduchou a účinnou správu obchodních příležitostí. Umožňuje evidovat stav příležitosti, jaký produkt je nabízen, jeho množství, jednotkovou cenu, předpokládanou hodnotu prodeje a její typ. Součástí obchodní evidence je rovněž informace o důvodu proč daný obchodní případ byl prohrán a o tom který z konkurentů jej vyhrál. Umožňuje exportovat obchodní příležitosti do Microsoft Excel pro jednoduché vyhodnocování. Součástí správy obchodních příležitostí je rovněž předpověď budoucího vývoje obchodních příležitostí resp. prodeje. Předpověď prodeje se v ACT! dělá na základě stavů obchodních příležitostí definovaných zákazníkem. Předpovědi prodeje je možné dělat přes všechny obchodní příležitosti, pro vybranou skupinu kontaktů, přes uživatele systému nebo přes vyfiltrované skupiny kontaktů. Komunikace s okolímVytvářejte a posílejte osobní dopisy, faxy a emaily! Komunikace s vašimi potenciálními zákazníky, zákazníky, partnery a dalšími firmami je pomocí ACT! jednoduchá. ACT! má robustní mailové funkce, kdy pomocí E-mailu či tisku direktmailových dokumentů můžete sdělovat svoje obchodní informace vašim zájemcům. ACT! obsahuje vlastní emialový klient, editor dokumentů (Word) a proto nemusíte takřka používat jiné programy. ACT! je komlexní komunikační centrum obchodníka! ACT! umožňuje komunikaci přes:
Samozřejmostí je, že všechny vytvořené interakce se zaznamenávají do databáze jako Historie. Vy pak máte vždy přehled o obsahu komunikace. Informační podpora prodeje - správa dokumentůACT! umožňuje vytvářet jednotné firemní dokumenty jako např. dopisy, faxy, záznamy z jednání a šablony. Navíc poskytuje funkce na správu obchodní a jiné dokumentace, které jednotlivý uživatelé potřebují k svojí každodenní činnosti. Tyto dokumenty je možné přiřazovat k jednotlivým kontaktům nebo skupinám a rozdělit do různých kategorií, tak se ACT! stává efektivním nástrojem pro správu dokumentů. Marketingové kampaně a hromadná poštaACT! umožňuje vytvářet dle libovolných kritérií v databázi skupiny zákazníků-segmenty, které slouží jako základ pro organizování marketingových kampaní. Pro takto definované segmenty/marketingové kampaně můžete vytvářet libovolné dokumenty nebo dokonce i grafické e-maily a tyto "personalizovat" a posílat potenciálním zákazníkům nebo partnerům. Všechny provedené interakce se zaznamenávají do databáze jako historie a vy pak máte přehled o všech interakcích, které byly s tímto kontaktem nebo skupinou/segmentem vykonány. Reporting a vyhodnocováníACT! obsahuje základní množinu předdefinovaných reportů a sestav. Umožňuje vytváření nepřeberného množství dalších zákaznicky přizpůsobených reportů a sestav. Pro složitější reporty a vyhodnocování je možné data eportovat do jiných produktů jeko je např. Excell a Access a tam data podrobněji vyhodnocovat. Podpora práce na mobilních zařízeníchACT! je možné synchronizovat s mobilními zařízeními typu PDA, které používají operační systém Windows CE nebo Palm OS. Samozřejmostí je práce na noteboocích, kdy uživatel pracuje na své lokální databázi v off-line režimu a následně ji synchronizuje s firemní databází na serveru. Synchronizace databází je možno provádět také prostřednictvím Internetu, kdy uživatel nemusí být přihlášen do místní sítě LAN. ACT! a Outlook a integrace s jinými programy.
|
Komentáře